Tatil & Seyahat Yolculukta ön koltukta arka koltukta mı oturmayı tercih edersiniz? Eylulemira Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 113 Yapay Zekaya Sor Tam da çayımı elime aldım arka koltuk uzattım ayağımı miss Yolculukta ön koltukta arka koltukta mı oturmayı tercih edersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. ben önde otururum genelde 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 790 cevap paylaştı. Arabayı hep ben kullandığım için başka alternatif olmuyor 😂 0 2 Yorumla Eylulemira 1 yıl Bizde bana güvenip arabayı vermezler o yüzden arka koltık güzelyim Yorumla Bizden_Söylemesi 1 yıl Şanslısın işte keyfini çıkar 🤭 Yorumla
mertyedek1 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Otobuste en one otururum, sofor cami buyuk oldugu icin yolu izliyorum keyifle. Sahsi araclarda ise farketmez. 0 0 Yorumla
Muharrem018 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Genelde arabayı bana sürdürdükleri için doğru düzgün arka koltuk keyfi yapamıyorum 🤣🤣 0 10 Yorumla Eylulemira 1 yıl Yazık Yorumla Muharrem018 1 yıl Ama arka koltuğa gectıgım an olay biter direk uyurum 😀 Yorumla Eylulemira 1 yıl Yolda nasıl uyuyabiliyorsunuz ben asla uyuyamam Yorumla Muharrem018 1 yıl Kedi gibi kıvrılır yastığı da aldın mı başımın altına ya mola da ya da gideceğimiz yerde kalkarım ancak Yorumla Eylulemira 1 yıl Kıskandım Yorumla Muharrem018 1 yıl 😀😀😀 sana da iyi yolculuklar kazasız belasız Yorumla Eylulemira 1 yıl Vardım sayılır yolculuk beni yordu 😅oturmaktan yoruldum Yorumla Muharrem018 1 yıl Nereden nereye Yorumla Eylulemira 1 yıl Antep sakarya Yorumla Muharrem018 1 yıl Uzunmuş hadi geçmiş olsun şimdiden Yorumla
Birsuskunyazar Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Merhabalar hanımefendi Ben genellikle motor ile seyahat ettiğim için hep kullanan kişi benime🙃 0 8 Yorumla Eylulemira 1 yıl Deli cesaret Yorumla Birsuskunyazar 1 yıl Ah öyle demeyin gerçekten motor ayrı bir zevktir hanımefendi Yorumla Eylulemira 1 yıl Yok ben almıyım donarım Yorumla Birsuskunyazar 1 yıl Aaa ona göre giyinebilirsiniz Yorumla Eylulemira 1 yıl Bir kere motora bindim eve geldim saçlarım taranmadı 😅 Yorumla Birsuskunyazar 1 yıl Kask takmak gerekir Yorumla Eylulemira 1 yıl Deneyimlicem bir gun Yorumla Birsuskunyazar 1 yıl Tabiki hoşunuza gidecektir Yorumla
semm_usa Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 92% 1 yıl Kendi arabamla veya ucakla seyahat ediyorum genelde :) güzel olurdu ama 0 2 Yorumla Eylulemira 1 yıl Arabayı süren sen oluyorsun Yorumla semm_usa 1 yıl Evet :) Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Arabayı hep ben sürüyorum yan koltukda olmak isterdim 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Süpersin en rahatı ama muavinlere dikkat et yanaşmasınlar 0 5 Yorumla Eylulemira 1 yıl Otobüs değil ki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Aynen kanka bana otobüs imajı verdi senin poz ozman sana iyi uykular dikkat et şoföre ara sıra sohbet et Yorumla Eylulemira 1 yıl Başının etini yemişim zaten yeterli ona Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Eşiniz mi yoksa Yorumla Eylulemira 1 yıl Yooo değil Yorumla
Drtitslover Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% 1 yıl Yolculuk uzun herhalde 0 4 Yorumla Eylulemira 1 yıl 14 saat Yorumla Drtitslover 1 yıl Oo çok uzunmus nerden nereye peki Yorumla Eylulemira 1 yıl Dinlene dinlene gidiyoruz antep sakarya Yorumla Drtitslover 1 yıl En iyisini yapıyorsunuz Allah yolunuzu açık etsin Yorumla
akrebimsii Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Arka koltukta tek olacaksam seçerim yoksa seçmem 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı. aracı kullanan ben oluyorum 0 0 Yorumla
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 844 cevap paylaştı. Direksiyonda oluyorum :) 0 0 Yorumla
Wantutriforooo Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl ön koltukta arka koltuk midemi bulandırıyor 0 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Mecburen ön çünkü arabayı ben kullanıyorum 0 0 Yorumla
Nawdeniz Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 79% 1 yıl Ben ön koltukta utanırım arkaya saklanırım 🫣 0 0 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,8b cevap paylaştı. Arka koltuk her zaman 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl sakat bir yolculuk türü. doblomsu tip 0 5 Yorumla Eylulemira 1 yıl Nesi sakat Yorumla Cevap sahibi 1 yıl aw Allah tatlım bi kaza olsa. çıkardıkları şekilde gömerler. koltuğu açıp yatak yapmışsın Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Allah korusun* Yorumla Eylulemira 1 yıl Koltuğu açmadım ki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl açmasanda , ne kemer ne bişii. hiçmi izlemiyosun ihmallerden kaynaklanan can verenleri aw.. gerççi banane, naparsan yap Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 545 cevap paylaştı. Ön koltukta daha az araba tuttuğu için ön 0 0 Yorumla
ankaranın_rengi Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl o nasıl otobüs 0 2 Yorumla Eylulemira 1 yıl Otobüs değil ki Yorumla ankaranın_rengi 1 yıl Bir an bilet alasım geldi Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 9,1b cevap paylaştı. Ön iyidir 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% 1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 699 cevap paylaştı. Şoför koltuğu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
ben önde otururum genelde
Arabayı hep ben kullandığım için başka alternatif olmuyor 😂
Bizde bana güvenip arabayı vermezler o yüzden arka koltık güzelyim
Şanslısın işte keyfini çıkar 🤭
Otobuste en one otururum, sofor cami buyuk oldugu icin yolu izliyorum keyifle. Sahsi araclarda ise farketmez.
Genelde arabayı bana sürdürdükleri için doğru düzgün arka koltuk keyfi yapamıyorum 🤣🤣
Yazık
Ama arka koltuğa gectıgım an olay biter direk uyurum 😀
Yolda nasıl uyuyabiliyorsunuz ben asla uyuyamam
Kedi gibi kıvrılır yastığı da aldın mı başımın altına ya mola da ya da gideceğimiz yerde kalkarım ancak
Kıskandım
😀😀😀 sana da iyi yolculuklar kazasız belasız
Vardım sayılır yolculuk beni yordu 😅oturmaktan yoruldum
Nereden nereye
Antep sakarya
Uzunmuş hadi geçmiş olsun şimdiden
Merhabalar hanımefendi
Ben genellikle motor ile seyahat ettiğim için hep kullanan kişi benime🙃
Deli cesaret
Ah öyle demeyin gerçekten motor ayrı bir zevktir hanımefendi
Yok ben almıyım donarım
Aaa ona göre giyinebilirsiniz
Bir kere motora bindim eve geldim saçlarım taranmadı 😅
Kask takmak gerekir
Deneyimlicem bir gun
Tabiki hoşunuza gidecektir
Kendi arabamla veya ucakla seyahat ediyorum genelde :) güzel olurdu ama
Arabayı süren sen oluyorsun
Evet :)
Arabayı hep ben sürüyorum yan koltukda olmak isterdim 😂
Süpersin en rahatı ama muavinlere dikkat et yanaşmasınlar
Otobüs değil ki
Aynen kanka bana otobüs imajı verdi senin poz ozman sana iyi uykular dikkat et şoföre ara sıra sohbet et
Başının etini yemişim zaten yeterli ona
Eşiniz mi yoksa
Yooo değil
Ön koltuk daha rahat
Yolculuk uzun herhalde
14 saat
Oo çok uzunmus nerden nereye peki
Dinlene dinlene gidiyoruz antep sakarya
En iyisini yapıyorsunuz Allah yolunuzu açık etsin
En arka sol köşe, hep
Arka koltuk tabi mis gibi
Çorapları çıkarır mısın?
Orta koltuk daha rahat.
Arka koltukta tek olacaksam seçerim yoksa seçmem
aracı kullanan ben oluyorum
Direksiyonda oluyorum :)
Şoför koltuğunu tercih ederim ndjfk
ön koltukta arka koltuk midemi bulandırıyor
Mecburen ön çünkü arabayı ben kullanıyorum
Arabayı kullanmayı tercih ederim
O anki keyfime bağlı
Ben ön koltukta utanırım arkaya saklanırım 🫣
Arka koltuk her zaman
Arka koltuk basar beni 😃
sakat bir yolculuk türü. doblomsu tip
Nesi sakat
aw Allah tatlım bi kaza olsa. çıkardıkları şekilde gömerler. koltuğu açıp yatak yapmışsın
Allah korusun*
Koltuğu açmadım ki
açmasanda , ne kemer ne bişii. hiçmi izlemiyosun ihmallerden kaynaklanan can verenleri aw.. gerççi banane, naparsan yap
Ön koltukta daha az araba tuttuğu için ön
o nasıl otobüs
Otobüs değil ki
Bir an bilet alasım geldi
Önden arkası
Ön iyidir
Ön den bir sonraki daha iyi
Ortalarda
Arka koltuk
Şoför koltuğu
Geniş olsun
Ön koltuk
Önde
Fiorinoya iyi sığmışın
Rahat ve geniş ise arka koltuk
Arka koltukta
Yolculuk nereye
Kendi aracım var ön