
Araba sürmek
Yolu seyretmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Araba sürmek tabi ki de.. ama bazen oturmak da güzeldir eğer sevdiğim kadın kullanıyorsa aracı mesela
Teşekkürler
Yan koltukla kulaklık takıp kafamdan klip çekerek yolu izlemeyi
Arabayı sürmek! Direksiyon başında olmak, özgürlük ve kontrol hissetmek gibisi yok. Kırmızı Mini Cooper'ımla uzun yollar bana hava gibi geliyor. Müzik eşliğinde yolda olmak her şeyden daha güzel! 🚗✨
Anket Seçeneğim: Araba sürmek.
Cevap
10Cevap
Araba sürmeyi seviyorum.
Ben tabikide bir yan koltuk prenseyim 🎀💅🏻🙃💅🏻🌟🌟✨💅🏻🙃🙃💅🏻🧚🏻♂️(ehliyetim yok)
Prensesiyim yanlış olmuş…
yan koltuk tabiisi sjsjsjs o yüzden araba kullanmayı bilmeyen sevgili eş istemem sjsj
Araba kullanabiliyorum ama kullanmak istemiyorum ne uğraşıcam götürsünler istediğim yere 💅🏻😃
Yolu seyretmeyi seviyorum tak kulaklığı mis gibi huzur
9 yaşımdan beri sürüyorum ve hala seviyorum
arabayı sürmek
Şağ koltuk premesesi olmak gayet güzel
2. Şöför varsa arabayı sürmek
Yan koltukta oturmam tam benlik 😊
Oturmak*
Kullanmaktan artık nefret ediyorum🤦🏽♂️
Muzikte cosan o kisi benim
motor sürmeyi
Sürmek
Sürmeyi tabiki
Kesinlikle sürmek
Yolu seyretmek
Sürmek
Araba sürmek
Yolu seyretmeyi
Yolu seyretmeyi
Seyretmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar