
- Araba kullanmaktan bıkan biri olarak yan koltuğun rahatlığı daha güzel geliyor 😊

İkiside 😊 Ama Arabaya Karşı İlgim Olduğundan Sürmek Apayrı Mutlu Oluyorum Bizde Yakışıklı Bebek Var 😅 Bebek Dediğim İşte o Bebek bu Vectra C Kendi Aracımız Olduğundan Söylemiyorum sadece Bu araç yabanci başkasının aracı olsa bile yine örnek verirdim Çünkü Tasarım olarak Çok sevdiğim Bi otomobil şu far tasarımı Güzelliği etkiliyor 😍 143 Bin km de


Erdek'e ve Gebze'ye gidip dönerken babamla dönüşümlü olarak kullanırız, bu yüzden her ikisi de geçerli; ama bazen yan koltukta uyuyup kalıyorum. Erdek dışında başka yollarda araç kullanmayı seviyorum.
Bir yere kadar kendim sürmek isterim daha sonra dinlemek için yan tarafa geçerim.
@Morpheuss_ sen yanımda müzik açarsın ben kullanırım
@Pnrakgl gıcığıda bagaja atarız 😝😂😂
Arka koltukta kurtarmıyor yani bagaja öylemi 🤣🤣🤣🤣 sesli güldüm yaa
Arka koltuktan bagaja bi hortum uzatırım ben merak etme sen @Pnrakgl 😂😂 ksjfksjf
@morpheuss_ @MustiEmre hihhhhhh 😒
Cevap
15Cevap
Kullanmayı severim
Kesinlikle kullanmayı tercih ederim.. yoksa bir süre sonra midem bulanmaya başlıyor ve çok sıkılıyorum.
hep beraber gidelim sen kullan bende muzik acayim 😜🥰 @MustiEmre birde uyuzlar giremez tabelası yaptırırız 😂😂
Uyuzunuda alalııımmm 😂
@MustiEmre olar olar çokta guzel olar 😜
Alalım alalıımmm 🤣🤣
Kullanmayı🤣 eğer yanda veya arkada olursam ikramları ben hazırlıyorum, aksi olursa elime veriliyo🤣🤣 elden hizmet daha küzel
Yan koltukta oturan eğer şoförlüğü varsa daima diken üstünde gider aracın kontrolü kendinde olmadığı için. Bir yere mi açrpacsk endişesiyle.
Uzun yolculuklarda araba kullanmayı seviyorum ben. Çok eğlenceli geliyor bana
Yan koltukta oturup yolu seyrederken müzik dinlemeyi
Araba kullanmayi seviyorum ben... öyle herkesin de yanına oturamıyorum, kötü kullanan olursa , inerim... risk alanlarla yolculuk yapmam
Melisim sürerken, yan koltukta yolu seyretmeyi severim 😅 @melis_aktas
Hahhaha 🥰
😂
Araba kullanmayı sevenim, yanda oturmayı sevmem.
Yan koltukta oturup seyretmeyi tabii ki
Uzun yolda iyidir ama şehir içi bide araç manuelse ölüm gibidir
Yan koltuk iyidir. Arka koltukta iyidir.
Araba kullanmayı, diğer türlü uyurum 😂
araba kullanmayı
Araba kullanmayı pek sevmem
Fark etmiyor ama kullanmayi tercih ederim.
araba kullanmayı severim
yolu seyretmeyi çok severim
Yan koltuk, sessizlik ve müzik.
yolu seyretmek daha güzel bence
Araba kulanmak tabikide cok severm
Araba kullanınca yol daha çabuk bitiyor
Yan koltuk en rahatı 🥳
Sanırım yan koltukta hiç oturmuyorum 😃
Araba kullanmayı çok ama çok seviyorum
İkiside dozunda olursa güzel
Herzman sürerim, sıkılıyorum yoksa.
Oturmak
Yolu seyretmeyi
Fark etmez
Yan koltuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?