Arkadaşlar bazen arkadaşlarıma yazdığıma pişman oluyorum ayrıntıyı okur musunuz böyle olan var mı?

Tamam bende çok bazen gereksiz ayrıntı veriyorum ama kötü niyetli dememiştim. Bayramdan sonra size geleyim gelirken pizza alayım ama ben ısmarlıycam dedim. Bunda bir şey var mı? Oda damla bende para mi yok şöyle ayrıntı vermesen olmaz bıktım ya yazdı. Çok üzüldüm. Şimdi sizce benimle görüşmez mi? Bende olmaz mi kuzum sen çalışıyorsun hep sen ısmarlıyorsun diye dedim yazdım. Bunda kötü bir şey var mı?
Arkadaşlar bazen arkadaşlarıma yazdığıma pişman oluyorum ayrıntıyı okur musunuz böyle olan var mı?
Cevapla