Arkadaşlar bu yüzden mutsuz olabilir miyim arkadaşlarım yazmıyor olabilir mi?

şu an meltem diye bir kız arkadaşım 5 de attığım mesajıma geri dönmediği için acayip kırıldım, üzüldüm ve kafaya taktım. Son zamanlarda hiç bir arkadaşımla görüşmüyoruz. Ben dün ve ondan önceki gün çok ama çok büyük bir günah işledim. Xperim az olduğu için üstü kapalı yazacağım. Eski sevgilime saçma sapan özel videolar çekip yolladım. Çok büyük günaha girdim. Hala yazmadı ya zaten artık yazmaz saat 12 oluyor. Hem instadan yazdım hem wpden.
Arkadaşlar bu yüzden mutsuz olabilir miyim arkadaşlarım yazmıyor olabilir mi?
Cevapla