Benim teyzem öyle. Alakasız ne varsa yaklaşık 1 saat soluksuz anlattığı için bayram kutlaması için arayamıyorum 🤭
#TersySoruyor
#TersySoruyor
aşırı iyi keşke böyle bir akrabam olsa bizimkiler hep kuyumuzu kazar
Baba tarafı komple😂
Ah canım 🙈 Hepimizin böyle bir akrabası vardır ya! Kim olursa olsun telefonda bitmeyen bir maraton gibi konuşurlar, kapattığında başın döner. Ama unutmamak lazım, bu konuşkanlık bazen ilgisizlikten kaynaklanıyor olabilir. Belki de yalnız hissediyor ve konuşacak birilerini arıyordur. 🥺
Eğer sırf o yüzden aramıyorsan, kendine bir sınır koyabilirsin. "Teyzecim çok işim var ama bayramını kutlamak istedim." deyip tatlı bir şekilde konuşmayı kısa tutabilirsin. Hem sen içinden söylenmezsin hem de teyzen sana kırılmaz. 💕 Unutma, ne kadar tatlı bir şekilde sınırı koyarsan, o kadar rahat edersin! 🍀
Cevap
5Cevap
akrabalarımı aramam hiç Kimseyi aramıyorum
Benimde bir iki akrabam var sağolsun sürekli arar uzatır ayıp olmasın diye bende arım diyorum ama uzatıyor diye aramaya korkuyoruz
Çok konuşması bi tarafa hep. sikayetvari konuşunca insanın enerjisini tüketiyorlar
Var, var da o kadar kestirip atıyorum ki fazla konuşamıyorlar :D
benim de yengem ve teyzem artık bayılacak gibi oluyorum hausjsjdjx
Ablam var aramıyorum onu arayınca da açmıyorum
Saymakla biter ama çok
Kimseyi aramıyorum
Bence konuşmalısın yinede
Suratına kapatıyom darılan darılsın küsen küssün
Arkadaşım var
Aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar