Güncellemeler
1 yıl
...
Güncellemeler
1 yıl
Shhshshs
Bence erkek olmak çünkü kadınlar 3 yerden maaş alabilir. Erkeklerden talep cok. Askerlik var erkege
Farika45 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Tabiki kadın olmak zor binbir sebebini sayarm burada
her şey keşke maaş olsa ancak öyle değil