Türkiyede kadın olmak mı daha zor erkek olmak mı?

Evet hangisi daha zor bana göre kadın geliyor çünkü sapıklar çok özellikle. kadınlara taciz tecavüz daha önemli şeyler insan için bu yüzden kadın diyorum ben yaşamak zor geliyor
Türkiyede kadın olmak mı daha zor erkek olmak mı?
Cevapla