İnsanlar neden karşısındakini dış görünüş önemli değil, iç güzellik daha önemli diye kandırıyor?

Şimdi birbirimizi kandırmayalım kadın-erkek fark etmez ilk önce karşımızdakinin tipine/dış görünüşüne bakıyoruz. Mesela karşımdaki erkek esmer kahverengi gözlü olursa benim daha çok ilgimi çekiyor. Sarışın erkeklerle konuştuğumda içimde o heyecan olmuyor. İç güzellik de önemli tabii ki ama şimdi birbirimizi kandırmayalım, kimse karşısında beğenmediği bir tipi görmek istemiyor. Mesela benim içim de güzel ama aşık olduğum kişi beni sevmedi çünkü onun dış görünüş kriterlerine uymuyorum. O uzun boylu renkli gözlü kızları seviyor ben kısa boylu kahverengi gözlüyüm. Veya erkeklerde yabancı kadın takıntısı da olabiliyor. Türk kadın dünya güzeli olsun karşısındaki Rus kadın diye o kadın o erkeğe sırf Rus diye güzel geliyor. İç güzellik yetmiyor yani. Neden insanlar birbirini iç güzellik daha önemli, dış görünüşün önemi yok diye kandırıyor?

İnsanlar neden karşısındakini dış görünüş önemli değil, iç güzellik daha önemli diye kandırıyor?
Cevapla