İnsanlar için dış güzellik daha önemli değil mi?

Küçükken hastalık tedavisi sırasında saçlarım vs dökülmüştü. Bu yüzden hep dışlandım. Bi sürü lakabım oldu sadece hasta olup saçlarım döküldü diye. Büyüyünce iyileştim yolda yürürken bile gülümsüyorlar iltifat ediyorlar. Hasta halim insanlara çok kırgın
İnsanlar için dış güzellik daha önemli değil mi?
Cevapla