Arkadaşlarım açıldığım için beni dışlıyor. niye dışlıyolar sizce?

ben kapalıydım önceddn. açıldım. arkadaş çevrem çoğu kapalı. beni görmezden gelmeye başladılar buluşmaya çağırmıyolar dışlıyolar gibi. neden

Arkadaşlarım açıldığım için beni dışlıyor. niye dışlıyolar sizce?
Cevapla