Kız evlat ile erkek evlat neden eşit tutulmuyor?

Abime 15 yaşında araba küçük kardeşime yine 15 yaşında motor alındı. 18 olduğumda aileme söz verdiklerini bu yüzden bana ehliyet almaları gerektiğini söyledim. Annem ileride kocan alsın şimdi ne gerek var dedi babam sustu. Aradan üç gün geçmeden sofrada annem kardeşime motor ehliyeti için yaşı dolduysa almasını ondan sonra da araba ehliyetini al dedi çok zoruma gitti. Ben mi kendi kendime abartıyorum?

Kız evlat ile erkek evlat neden eşit tutulmuyor?
Cevapla