Evlat ayrımı yapmak normal mi, kız evlatla erkek evlat bir tutulur mu 😕?

Yardım edin. Ben 49 yaşında bir anneyim. 21 yaşında kızım ve 20 yaşında oğlum var. Kızım çok tembel ve nankör sürekli erkek kardeşini kıskanıyor ve benim eşit sevgi göstermediğimi söylüyor. Yahu hic kız evlatla erkek evlat bir tutulur mu? Oğlumu daha con seviyor ve daha fazla yatırım yapıyor olmam neden suc olsun sonucta kızı da seviyorum. Bunun nesi onun kalbini kırıyor nesi onu mutsuz ediyor.

Cok sacma! Hiç kızla erkek bir mi. Yaşlanınca bana kızım bakacak ama erkek çocuğum bana daha bağlı sonuçta ve erkek tıp okuyor cok yetenekli ve zeki. Kızımı ise ilahiyata gönderdim yani erkek zengin olcaka.

Evlat ayrımı yapmak normal mi, kız evlatla erkek evlat bir tutulur mu 😕?
Cevapla