İyi ki evlenme mişim, arkadaşlarımın hepsi evlendi boşandı. Özellikle modern takılmaya çalışan insanlar neden boşanıyor?

Düşünsene, evlendin o kadar umudun gitti, masraf yaptın paran gitti, hanım çalışmıyorsa bir de çalışıp kazandığın her şeye ortak oldu, nafaka vercen, çocuk varsa sende mi kalcak anne de mi savaşı vercen. Sende kalsa ayrı dert anne de kalsa ayrı dert. Pehhh. Benim anlamadığım insan hakları özgürlükler, sen bana bağıramazsın sen bana karışamazsın vs tarzında ki modern denilen insanlar bir başkasıyla yaşayamıyor. Sizin çevrenizde de durum böyle mi?

İyi ki evlenme mişim, arkadaşlarımın hepsi evlendi boşandı. Özellikle modern takılmaya çalışan insanlar neden boşanıyor?
İyi ki evlenme mişim, arkadaşlarımın hepsi evlendi boşandı. Özellikle modern takılmaya çalışan insanlar neden boşanıyor?
Cevapla