İşe başladığımdan beri maaş kartım ailemde. Sana yapılan tüm masrafları ailene geri ödeme vakti dediler. Haklılar mı?

Doğduğumdan beri bana yaptıkları tüm harcamaları not etmişler, ailene bunları iade etme zamanın geldi dediler. En az 10 yıl daha bize bakmak zorundasın diyorlar. Sizin aileniz de böyle mi?

İşe başladığımdan beri maaş kartım ailemde. Sana yapılan tüm masrafları ailene geri ödeme vakti dediler. Haklılar mı?
Cevapla