Ailenin maaş kartına el koyup kendi maaşından bir miktar parayı harçlık olarak vermesi doğru mu? Haftada 2 bin alıyorum yeter mi?

Ben 2 senedir çalışıyorum ama maaş kartım abilerimde. Babam kızlar ailesinin sözünü dinler sana zaten para lazım değil diyor. Bana sadece haftada 2 bin lira cep harçlığı veriyorlar. 2 bin yetmez diye şikayet edince nankör diyorlar. Ailemin yaptığı şey doğru mu?

Ailenin maaş kartına el koyup kendi maaşından bir miktar parayı harçlık olarak vermesi doğru mu? Haftada 2 bin alıyorum yeter mi?
Cevapla