Esim maaşının yarısını ailesine harcıyor. Surekli onlara harclik veriyor. Bu durum normal mi?

Esim maaşının yarısını direkt ailesine gönderiyor. Kardeşlerine her ay harçlık veriyor. Bu yüzden sürekli tartışıyoruz. Bu devirde geçim zaten zorken daha çok zorlaştırıyor. Evin eksikleri var alalım diyorum sürekli diğer aya atıyor. Sonra da benden çocuk bekliyor. Sen böyle yapmaya devam ettikçe ben çocuk falan yapmam dedim. Bu seferde sinirlendi. Ne demek o falan dedi. Haksız mıyım? İlerde çocuğumuz oldugunde onun masrafları olacak. Daha benim ihtiyaclarimi tam alamiyorken çocuğunkini mi alacak.
Esim maaşının yarısını ailesine harcıyor. Surekli onlara harclik veriyor. Bu durum normal mi?
Cevapla