Bu ay ilk defa maaşımın bir kısmını kendime harcayacam dediğim için annem surat yapiyor hakkım değil mi bu?

Bu ay ilk defa maaşımın bir kısmını kendime harcayacam dediğim için annem surat yapiyor hakkım değil mi bu?
Cevapla