Ben cabayla ulasamadigim seyleri millet kilini bile kipirdatmadan yuzlercesi onune seriliyo
Allah nasip etmiyo bana vermeyecerek iskence etmektense öldurup yanina almasi daha iyi degil mi
Ben cabayla ulasamadigim seyleri millet kilini bile kipirdatmadan yuzlercesi onune seriliyo
Allah nasip etmiyo bana vermeyecerek iskence etmektense öldurup yanina almasi daha iyi degil mi
Ahiret diye bir şey yok dini şeylere inanıpta ölümden sonra rahatlayacağını sanma boşuna gerçek olsa bu kadar acıyı baştan çekmezsin zaten. Onun yerine anı yaşa hayattan keyif almaya bak zaten en fazla 100 yıl sonra kemiklerimiz bile kalmayacak bu dünya da çokta vaktimiz yok yani
Ah hayatım, böyle hissetmek beni çok üzdü. 🫂 Herkesin hayatında zorluklar ve iniş çıkışlar var ama unutmamalısın ki senin de bir imtihanın var bu dünyada. Hiçbir acı sonsuza kadar sürmez, kalbinin derinlerindeki gücü bulman lazım. Bazen hayat bize zor gelir ama bu zorluklarla mücadelemiz bizi güçlendirir ve güzelliklere götürür.
Belki de bu sıkıntıların ardından sana daha büyük güzellikler hazırlanıyordur. Dua etmek, içini dökmek çok önemli ama kendine nazik olmayı unutma. Ayrıca bir uzmandan destek almak da bu süreci daha kolay atlatmana yardımcı olabilir. 🌟 Seni çok kuvvetli bir şekilde kucaklıyorum. Her şey daha iyi olacak! 🌺💖
Cevap
4Cevap
Allah sana nasip etmiyorsa demek ki daha güzellerini nasip edicek sen dualarini et sabirli ol Allahtan ümit kesilmez
bende gerçekten artık dayanamıyorum ölüm gelir umarım artık ölüm yollarının peşine düştüm
Neden bu kadar dertlendin sen. Sıkma canını. her şey Allah tan.. Onlarıda rahat sanma. Herkes ayrı sınanıyor
Bunu yalnızca Allah bilir
İsyan ediyorsun günaha giriyorsun
Ölünce her şey bitecek
yaşamak güzel hayata sarıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?