Çok çirkinim keşke ölsem artık dua ediyorum Allah'ım canımı al diye?

Allaha isyan etmek gibi olmasın ama gerçekten çok çirkinim
hep hissettirdiler çirkin olduğumu yok olsam daha iyi olurdu
özgüvenim hiçbir zaman olmadı kimseyle arkadaşlık doğru düzgün kuramadim
çirkinler yaşamalı mi? Kendimi öldürmek istiyorum dışardaki kızlar çok güzeller niye ben çirkinim
Çok çirkinim keşke ölsem artık dua ediyorum Allah'ım canımı al diye?
Cevapla