Sizce mesafe koymak mı yoksa açıklama yapmak mı?

Düşünün , birbirinize hakkınız geçmiş sizden yaşça büyük bir akrabanız var. Belki de farkında olmayarak üç kez hassas noktanız hakkında gereksiz konuştu. Çok ağır laf değil belki ama gereksiz geçmişle ilgili ve rahmetli olmuş anneniz ile ilgili … ayrıca biri size laf ettiğinde aman koruyayım laf söyletmiyim gibi bir derdi de yok sizi savunma güdüsü yok. Fakat sizden ilgi bekliyor ve suçluyor gelmedin yapmadın şunu yapmadın gibi … ayrıca diğer kişilere laf söyletmiyor o yoğun o çalışıyor onun vakti yok ama sen yap , yapmayınca yapmıyorsun gibi … bu kişiye nasıl davranırdınız?

Sizce mesafe koymak mı yoksa açıklama yapmak mı?
Cevapla