Bir konuyu tam anlamadan diğer konuya geçmek mantıklı mı?

Merhaba, KPSS çalışıyorum ve sıfırım. Retro yayıncılık ile sıfırdan başladım, sıfırdan başladığım için vaktim çok yok ve anlayabildiğimi anlayıp notumu tutup diğer konuya geçiyorum, ara ara eski konuları açıp ufak tekrar yapıp kapatıyorum ama her zaman bir eksiklik olduğunu hissediyorum yani tam olarak o konuyu anlamadığımı biliyorum. Zaman kaybetmemek için hemen diğer konuları üstün körü anlayıp not tutup geçiyorum. Yaptığım mantıklı mı?

Bir konuyu tam anlamadan diğer konuya geçmek mantıklı mı?
Cevapla