Elleri cebe koymak saygısızlık mı?

stajyer doktorum pratikteyiz endoskopi yapıyorlar bizde izliyoruz ayakta prof var bide uzman egolu bi it var yan dalcı. 2 saat ayakta beklediğimiz için ve ellerim cebimde daha rahat ettiğim için bu şekilde izliyordum yapılan işlemi. bu it bana sesli bir şekilde elini cebinden çıkar dedi prof hiçbir şey demezken. hocama olan saygımdan bir şey diyemedim. bu itin bunu saygısızlık olarak algılaması normal mi karşısında ayak ayak üstüne attım sanki yorulduğum için elim cebimde izliyorum

Elleri cebe koymak saygısızlık mı?
Cevapla