• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Marketten alınan pedi poşede koymayıp elinde taşımak görgüsüzlük müdür, normal midir?

xKimMiyimx
xKimMiyimx Takip Et
FenomenMaster Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Marketten alınan pedi poşede koymayıp elinde taşımak görgüsüzlük müdür, normal midir?
Marketten alınan pedi poşede koymayıp elinde taşımak görgüsüzlük müdür, normal midir?
Cevapla
Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SalvioHexia
    SalvioHexia Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 82%
    +1 yıl

    şimdi benim düşüncem şöyle
    markette ped olsun prezervatif olsun hep reyonlarda açık yerlerde

    hadi prezervatif ilişki üzerine bir materyal onu alırken sokakta sallaya sallaya dolanamazsın çünkü seksi ilişkiyi çağrıştırıyor

    fakat ped kadınların bir yaradılış durumundan dolayı gördükleri regl durumu için gerekli olan bir madde

    iç çamaşırı satan esnaflar var sokakta herkesin içinde alıyor eline sütyeni ikizlere takke
    alıyor kırmızı donu batan geminin malları diye satış yapanlara neden bir şey denilmiyor

    ben bu tepkiyi gereksiz gördüm
    görgüsüzlük diyemem çünkü gösterişli bir ima yok ortada
    herkesin alabileceği bir şey sonuçta neden görgüsüzlük olsun
    ya da herkes regl oluyor

    ohh sen regl olamıyorsun ben oluyorum olsaydı o zaman bi hava atmaya yönelik olabilirdi :D

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Çok saçma ya. Kime ne senin içine giydiğin sütyenin varlığından ya da yokluğundan. Ya da regl döneminde olup olmamandan.. Bu şekilde bence hiç birşey ispat etmiş olmuyor kimse kimseye. O zaman erkeklerde prezervatif kutusunu sallayarak dolaşsın eee o zaman daha mı çok erkek oluyor olucaklar.. Keyifli geceler.

    0
    1 Yorumla
    • HayalsizDasporav
      HayalsizDasporav
      +1 yıl

      O kadar yorumdan doğru bir yorum görmek sevindirdi

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar Ne Diyor

47
  • kaskarapam
    kaskarapam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ped utabilmasi gereken birsey degil gencler ama basimdan gelen birseyi anlatmak istiyorum. Lisede sinifimizdaki erkekler ota boka dalga gecerlerdi. Ama kizlara saygisizlik yapildigini gormedim. Bir arkadasim ped istedi ben cantamin on yuzunde dedim. Kiz alip elinin altina tutusturup gidecek. Sanra kizin arkadasi pedi getirdin mi diye bagirdi. Ben utanmadim ama sasirdim. Kiz biraz sesiz olsana dedim Arkadaki erkeklere baktim. Kiza dönüp baktilar. Sonra hepsi arkasini dondu saygidan. Kiz mal mal gülüyor. Ben sus dedikce bagiriyor. Afedersiniz ama buda mallık yani. Ilgi delisi olmak. Normallestirmeye calisirken bokunu çıkarmayın. Sonra bizde irite olup daha çok saklama ihtiyaci duyuyoruz.

    0
    1 Yorumla
    • kaskarapam
      kaskarapam
      +1 yıl

      Saglikciyim ve olay şu arkadaslar. Ne kadar normal ve saygi cercevesinde davranirsaniz insanlar o kadar normallesir. Haa market sirasinda biri size birsey mi dedi ters ters mi bakti. Aynen sunu yapin. Bu erkekler ne terbiyesizlesmis hoc kadinlara mesafe vermiyorlar. Saygi duymuyorlar diyin

      Yorumla
  • savannaaa
    savannaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Adımızı seçebiliyor muyuz? Hayır. Cinsiyetimizi? O da hayır. Peki ya regl olup olmamayı... dolayısıyla bunu da secemiyoruz. Nasıl ki hayat faliyetlerini sürdürüyorsak bu da hayatın bir parçası. Ped ise bunun için yapılmış bir koruyucu diyebiliriz. Bunu satın alırken markettekilerden ya da kasiyer erkekse ondan utanmaya gerek yoktur. Elinde poşetsiz taşımak görgüsüzlük değildir. Kibarlık çercevesinde etik kurallara göre taşımamak daha uygundur. Ha oldu ki taşımak durumunda kaldık sorun değil. Sokakta bunu görünce ayıplamak... asıl bu görgüsüzlüktür

    2
    0 Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Doğru bir davranış olduğunu düşünmüyorum. Utanılacak bir şey değil belki ama bunu kimsenin gözüne sokmaya gerek yok. Kimsenin benim ped aldığımı bilmesine gerek yok nihayetinde. Evet bu belki kadınların doğasında olan bir şey, fakat bunu millete göstermeye gerçekten gerek yok. Buna görgüsüzlük demek ne kadar doğru olur bilemem ama kesinlikle doğru bir davranış değil.

    5
    0 Yorumla
  • gurbetcikizz
    gurbetcikizz Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Aldığımız ekmeği de kolayı da peyniri de poşete koyduğumuz gibi pedi de poşete koyarız illa milletin gözüne sokmaya ya da saklamaya ihtiyaç yok gidip siyah poşete de koymam elimde de taşımam

    3
    0 Yorumla
  • hotterthanhelll
    hotterthanhelll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    ya tamam ped almak normal istemiyosaniz posete de koymayin ama bununla ovunup goze sokmaniz komik ayrica bu hareketler normal olmasiyla celisiyor. asil normallesmesinu bu hareketler onluyor.

    3
    0 Yorumla
  • Sessizsedasızgitmek
    Sessizsedasızgitmek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet senin fındık kadar memeni gördük diye inanılmaz cool oldun. Keşke ped yerine beyin taşısaydın. Sosyal medya hipnozundan çıktığında görüşürz derim sadece

    6
    0 Yorumla
  • morphinehead
    morphinehead Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Tamam utanılacak veya ayıp birşey değil diyoruz ama bunun gibi ergenler olayı yanlış anlıyor.

    5
    0 Yorumla
  • YapmaBeKızım
    YapmaBeKızım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Pedi gazeteye sarmak gibi, böylece taşımak da saçma bence. Normalleştirmeye çalışırken daha göze sokuyorlar

    2
    0 Yorumla
  • hellnope
    hellnope Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Sıkıysa aldıkları pedi değil de tamponu poşete koymadan yürüsünler.
    Yeah.

    3
    0 Yorumla
  • cikolatikek
    cikolatikek Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal, iki parça şey için poşete para vermem zaten elime alir çıkarım.
    Bunun ped olması bir şeyi değiştirmiyor.
    Ha Instagrama show olsun diye atılacak bir şeyde değil.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Görgüsüzlükten değil dikkat çekmeye çalışıyor işte ilgisiz kalmış millet bakınca mutlu olcak garibim

    3
    2 Yorumla
    • Sessizsedasızgitmek
      Sessizsedasızgitmek
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Sessizsedasızgitmek ivit

      Yorumla
  • gizligirllll78
    gizligirllll78 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yaptığın en güzel şey olabilir artık zaten yadırgayan da yok reklamlar vs alıştırdı zaten absürt olmayan şeyi insanlara ama insanlar öcü görmüş gibi tepki veriyorlardı eskiden

    2
    0 Yorumla
  • Ajdar_9090
    Ajdar_9090 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal bir şey ama normalse anormal bir şey gibi bunu yaparken anlatmak ya da resimlemek görgüsüzlük. Ve asıl o kişiler önce normallestirsinler bence

    0
    0 Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    Görgüsüzlük diyeceğim ama görgü kurallarının ne olduğunu bilen bir kaç kişi kaldık zaten. Konuşmaya bile değmez bu insanlarla.

    0
    0 Yorumla
  • yaz_üçgeni
    yaz_üçgeni Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Boş yapmayın abi yaaa duyar kasıcam diye de şekilden şekile girmenizin bir mantıgı yok.

    1
    0 Yorumla
  • benkendall
    benkendall Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    Bunlar tamamen gereksiz sperm ve yumurtalık birleşimi. Tweet atmak için mükemmel bir kombin

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Durumu normalleştirmek yerine başka şeylere çarpıtma işi yanlış geliyor bana.

    1
    0 Yorumla
  • Bilgilikız58
    Bilgilikız58 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 45%
    +1 yıl

    Siyah poşete koydurmayı
    Normal poşete koyabilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • DreamWhileAwake
    DreamWhileAwake Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Gereksiz bir hareket görgüsüzlükten ziyade. Poşete at götür evine. Milletin gözüne sokmak saçma.

    0
    0 Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    gayet normal ve doğal bir şey
    ayıp falan da değil

    0
    0 Yorumla
  • Burbie
    Burbie Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 65%
    +1 yıl

    Tabi ki görgüsüzlük değil ve inadına yaptığım bir şey ben de yapıyorum bunu açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • oylesineistep
    oylesineistep Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    görgüsüzlükle asla alakası yok anlatılmak istenen pedlerin bi ihtiyaç olduğu öyle siyah poşetlerde sanki ayıp bir şeymişçesine taşınması aslında herkes gittiği bakkalarda böyle yaparsa herkeste utanılmıycak bir şey olduğunu anlar

    0
    0 Yorumla
  • Başak876
    Başak876 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    O değil de sütyensiz gezmenin neresi ve neye meydan okuma... Saçmalık... Erkekler de bir tarafını gösteren şeyler giysin iyice yamyamlar gibi gezelim... Medeniyet değil bu gerilik cehalet... Herşeyin b. o. K. U çıktı iyice...

    0
    1 Yorumla
    • damlaaişte
      damlaaişte
      +1 yıl

      iyide kadınların içine giydiği ya da giymediği sutyen sizi hangi konuda ilgilendirebilir

      Yorumla
  • Gizliymknk
    Gizliymknk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Gayet normal birşey fakat türkiye gibi bir yerde bunun yapılmasını önermem kafası geride kalmış insanların ne diyeceği belli olmaz

    1
    0 Yorumla
  • damlaaişte
    damlaaişte Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    tabii ki normal bir şey bizim elimizde olmadan kendiliğinden gelisen bir durumdur regl olmak bunu hiçbir ayıbı olamaz olur diyende cahilin tekidir

    1
    3 Yorumla
    • Tugay___
      Tugay___
      +1 yıl

      Regl olmak sizin tercihiniz değil.

      Yorumla
    • damlaaişte
      damlaaişte
      +1 yıl

      @Tugay___ o kadar haklısın kii

      Yorumla
    • Tugay___
      Tugay___
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • iamaleyy1
    iamaleyy1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Normal bence utanılacak bir şey yok. Fark etmez sonuçta

    2
    0 Yorumla
  • Rabiairemm
    Rabiairemm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Tabiki de normaldir , diğer ihtiyaçlar nasıl normal ise ped de öyledir. Rahatsız olan da bakmaz bı zahmet.

    0
    0 Yorumla
  • Duygusuzkaplumbağaa
    Duygusuzkaplumbağaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Gayet normal bişeu bu konuya takılmak küçük beyinlerin işi

    1
    0 Yorumla
  • _ŞekerPortakalı_
    _ŞekerPortakalı_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Abd de normaldir ama turkiye gibi bir ulkede dedeler bakar

    0
    0 Yorumla
  • sevdinagalim
    sevdinagalim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bu ne şimdi hadi hepimiz o zmn bldırcın gibi gezelim ortalıkta salalım kendimizi

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (17)
Daha fazla(32)

Erkekler Ne Diyor

45
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    resimdeki görgüsüzlükten değil meşhur olma çabasında sütyen giymemiş el, nde taşımış eee tamamda duyuru yapmaktaki mantık ne? ya da sütyen giymedim dememesinin nedeni ne? iyi bnende külot giymeyeyim kaldırıp yüürüyeyim herkes bana sapık diye baksın ama kız olunca sapık demezler

    0
    0 Yorumla
  • Çapkınkurtt
    Çapkınkurtt Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 58%
    +1 yıl

    Rgl olmak elbette ayip degil fas almak gibi bir durum
    Ama ped. sutyen. kilot ihtiyac onada tamam ama elde sallayarak da ulu orta gezilmesi adaba aykiri bence yillar once isyerinde kiz arkadas istedi acil bende almistim bakkaldan 😂😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • fthmtf61
    fthmtf61 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Sütyen giymeyip pedi poşete koymadan yürümüş ya peki ne olmuş? Yani sonuç? Anlayan varsa beni de yeşillendirsin.

    2
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Normalda görgüsüzlük değil ama bunların yaptıkları görgüsüzlük

    0
    0 Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Sorun degildir. Ama poşet mantıklı niye sallaya sallaya gitmek gerekir ki

    0
    0 Yorumla
  • İndeepth
    İndeepth Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 67%
    +1 yıl

    Sanki ben özel günümdeyim yanaşmayın bana der gibi olmuş..

    0
    0 Yorumla
  • ÜNSALCEM
    ÜNSALCEM Takip Et
    Yoda Yaş: 63 , eic 46%
    +1 yıl

    Bu cesaret ve utangaçlık sınırınızla doğrudan doğruya ilişkili bir şey

    0
    0 Yorumla
  • istlife321
    istlife321 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    istediğini yap ama bunu birilerine göstermek için hırsla ya da anlamsızca yapma

    0
    0 Yorumla
  • WarLander
    WarLander Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu prezervatifi sallaya sallaya götüren erkek nasılsa öyle olmuş

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bu neyi başardı şimdi ki hoş degil sadece herkes normal bir şey oldugunun bilincinde zaten çorba etmeyi seviyoruz bir konuyu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Normal bir şey doğal bir şey iki gün önce bi kız markette önümde sıradaydı elinde ped vardı utanmadı hiç

    0
    0 Yorumla
  • heygeorgegrg
    heygeorgegrg Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    normaldir ama bunu marifetmiş gibi paylaşması falan aptal insan işi

    1
    0 Yorumla
  • TayyarRA
    TayyarRA Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir değişik işler ya poşete niye koymuyor, bir sütyensiz geziyorum demiş. İiii de bizene bundan

    0
    0 Yorumla
  • Filinta_
    Filinta_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bunları yapmak normal de Göstere göstere ilan etmek mallık.

    0
    0 Yorumla
  • Xyxy19
    Xyxy19 Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Koyma napalim amma abarttınız ya sütyende giyme hatta istersen çıplak cik tövbe tövbe her şeyin bi adabı var arkadaş bu ne ya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Sen niye utanacaksın ki , bırak devlet ve hipermarketler utansın.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    yanlış bir şey mi sanki neden görgüsüzlük gibi olsun ki ihtiyaçki almış öyle getirmiş gayet normal

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kendi bileceği şey ama benim anlamadığım neden bunları internete atıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    yani tamam pedi posete koymada sutyen neden giymiyosun

    0
    0 Yorumla
  • değişikadam2
    değişikadam2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi çapında eğleniyor işte ne yapsın garibim

    1
    0 Yorumla
  • İçimizdekiirlandalı
    İçimizdekiirlandalı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Fazlaca gereksiz ilgi çekmek amacıyla yapıldığını ve paylaşıldıgını düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    sonra bakınca erkek suclu

    0
    0 Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Madem öyle hiç giyinmesin de görelim onu 😉

    0
    0 Yorumla
  • semmm92
    semmm92 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    Herkes başka bi kafa yaşıyor 😂

    0
    0 Yorumla
  • Kominikeysinn
    Kominikeysinn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Biraz da tipi olsaymış

    0
    0 Yorumla
  • Tugay___
    Tugay___ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne istersen elinde onu taşı

    0
    1 Yorumla
    • Tugay___
      Tugay___
      +1 yıl

      Aslında normaldir ama
      Bizim insanımız henüz o medeni görüşe gelmedi

      Yorumla
  • Banega
    Banega Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    utanmaz rezil davranışları

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bir kadın özgürdür istedigini yapabilir bunda bisey yok bence

    0
    0 Yorumla
  • furio
    furio Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bundan bize ne olması!

    0
    0 Yorumla
  • XSirenHeaDX
    XSirenHeaDX Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 98%
    +1 yıl

    prezervatif reklamı dorun olmuyorsa bu niye sorun?

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (15)
Daha fazla(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Marketten alınan pedi poşede koymayıp elinde taşımak görgüsüzlük müdür, normal midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Elleri cebe koymak saygısızlık mı? 7 cevap verildi
Marketten ped almak utanılacak bir şey midir? 171 cevap verildi
Cüzdanı arka cepte taşımak caiz mi? 1 cevap verildi
Sizce i̇ş yerine spor çanta götürmek mantıklı mı? 5 cevap verildi
Marketten ped almak utanç verici bir şey mi? 23 cevap verildi
Çantaya labubu takılır mı? 41 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨