• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Marketten ped almak utanılacak bir şey midir?

Elfprincess
Elfprincess Takip Et
FenomenGuru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Marketten ped almak utanılacak bir şey midir?
Bence asla değildir. Yorumu size bırakıyorum.
Marketten ped almak utanılacak bir şey midir?
Cevapla
Yorum Soruları Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    Üstelik kasiyer erkekmiş bak bak. Şimdi benim aylık kanamam geldi ve en yakın markete gidip ped aldım. Tek kasa açık ordada erkek duruyor, kim benden almak istediğim ürünü geri koymamı bekleyebilir?
    Diyelim ki aylık kanamam gelmedi, en yakın markete gidip hamilelik testi aldım, kasadaki kişi erkek, ürünü geri mi bırakmalıyım?
    Eşim veya birinin eşi gratis veya büyük marketlerden birinden prezervatif aldı. Kasiyerin gözünün içine bakıp kendinden utanmalı mı?
    Birde diğer taraftan bakalım:
    Markette çalışan kişi tanımadığı insanların alışverişini tek tek inceliyor mu sizce?
    Ped alıyor diye yargıladığını var sayalım, bu adamım anası bacısı adet/regl olmuyor mu?
    Prezervatif alırken düşünelim: Hepimiz kullanılmamış bir prezervatifin sonucuyken, daha hala neyin ayıbından bahsediyorsunuz? Ped almak ayıpsa, pedi satmak niye ayıp olmuyorda, ped alan kişiden utanan birey pedi satan adamın marketinde alışveriş yapmaktan utanmıyor? Kadınlar adet olur, nokta. #kasiyeristifa sjsjsjs

    4
    2 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Hahah

      Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Alemsin güzel yorum

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • myqueennn
    myqueennn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Buna tepki vereceğinize ülkedeki skandallara hatta dünyadaki sorunlara tepki versenize a şerefsizler!!!
    Ayrıca 16-17 yaşındaki kız regl olduğu için alması gayet normal. Siz sesinizi reşit olmayan alkol, sigara ve müstehcen şeyler alanlara, yapanlara laf edin. Gerçi bu kafayla veletleriniz bi haltlar karıştırsa ayakta uyursunuz aptal ana babalar!!!

    1
    0 Yorumla
  • adsız741
    adsız741 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    niye geri bıraksın? kafayı yicem ya adet olayı ped olayını ayıp olarak görmelini çok saçma buluyorum ya ayı olay benimde başıma geldi bir kaç sene önce kuzenle markete orkid almaya gitmiştik kasada bekleyiruz adamın teki arkamızda hayvan gibi bakıyor sabır ya valla

    1
    0 Yorumla
  • tedmosby_
    tedmosby_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    hayır değil ama kadına baskının boyutunu epey net gösteren çarpıcı şeylerden biri işte. utanan arkadaşlar varsa gönüllü olarak gider alır gelirim, hiç de üşenmem. siz rahat edin :) :D

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar Ne Diyor

124
  • moonth
    moonth Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Kesinlikle değildir neden erkekler prezervatif aldıkları zaman ayıp bir şey olmuyor veyahutta jilet aldıkları zaman ayıp bir şey olmuyor da kadınlar hijyenik ped aldıkları zaman ayıp bir şey oluyor kadınların en çok o organını sevdikleri halde o organından çıkan bir atık nedeniyle aldığımız hijyenik ped asla utanılacak bir şey değildir lütfen genç kızlarımız da ped alırken utanmayın bu ayıp bir şey değil eski cahil insanlar bunu ayıp buluyor olabilir ama lütfen bu ayıp bir şey değil bir erkeğin şampuan alması kadar normal bir şey

    3
    0 Yorumla
  • elif_56
    elif_56 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    çok saçma bir Tweet paylaşmış hem pet olmak ayıp bir şey değil yüzüne baktım diye utanıp geri bırakacak da değil. bakması gerekiyordu onun utanması gerek bn bu durumu yaşasaydm durmadım derdim yeterince bakmadinmi verirdim eline çok istiyorsan al senin olsun 😅

    4
    0 Yorumla
  • meraklikedicik2244
    meraklikedicik2244 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl

    Bunu düşünmek tam bir aptallık derim hangi çağda yaşıyoruz kasiyer erkekmis yazıkmis o kasiyerin kardeşi yok mu annesi ya da sevgili hiç mi almamış hadi onu geçtim gözünün içine baktm yazmış adam ya utanacak biri varsa oda suç isleniyormus gbi muamele yapıp piskolojik baskı uygulayan gereksizlerden utanilmali aynı toplumda yaşadığımız icin

    2
    0 Yorumla
  • wiegehtssssss
    wiegehtssssss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    bu kadar ayıp bir şey ha, tamam ped almadı diyelim. yolda giydiği şeyler kirlenecek belki. hani bu bir erkekten çekinmek gerekiyormuş ya yolda Allah bilir kaç erkekten çekinecek?
    Allahın dar kafalısı seni. biyolojik bir şey bu cinsellikle ne alakası var.

    1
    0 Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    jasdasjkdajskdjad aptal mı ne utansın diye yüzüne bakmış bir de askdmsalkffmsaf
    yazan kadın mı erkek mi acaba çok merak ediyorum umarım kadın değildir

    4
    1 Yorumla
    • bidurya
      bidurya
      +1 yıl

      Erkekti knka. Zatwn hep erkekler bu konularda boş boş yorum yapıyor ne üstlerine vazifeyse sjsjksks

      Yorumla
  • mellaep
    mellaep Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    asla utanılcak bir şey değil gözüne gözüne sokarım hiç umurumda değil normal bir şey sonuçta

    7
    0 Yorumla
  • Melo_04
    Melo_04 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben de bugün ped aldım (molped) böyle sallaya sallaya elimle top gibi sağa sola atıp tuta tuta götürdüm kasaya. 25 kuruşa poşet de almadım elimle 20 dklık yolu yürüyüp eve gittim. Hadi kudurun süslümanlar

    4
    0 Yorumla
  • YeahRight
    YeahRight Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Olmadığını hepimiz biliyoruz su almak kadar doğal bir durum. İstediğim kadar alırım, onlar koymuşsa reyona almak da bizim hakkımız. Sanki regl olmayı kendimiz seçiyoruz da almaktan utanacağız ne saçma şey.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    off hayır normal fizyolojik bir olay neden utanalım nedenn yeter artık bunaldım böyle şeylerin düşünülmesinden artık vajinamızdan doğal olarak gelen bir kan yüzünden neden utanalım yani tek mantıklı açıklaması yok erkekler bu kadar mı sapık ya normal yok mu ülkede hiç

    1
    0 Yorumla
  • Selenaltun
    Selenaltun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Utanilacak bir şey değil ama aile yaşantısında dolayi kişi utanabilir ancak ayiplanacak bir durum yok. Böyle insanlar olduğu için özellikle göstere göstere seçiyorum aliyorum. Bazen erkek arkadaşıma aldırıyorum. Ne ped ne de prezervatif utanılacak bir şey değil.

    1
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Baba olmak için çırpınırlar ama baba olmalarını sağlayan şeyden tiksinirler...

    7
    0 Yorumla
  • zeytinliçörek
    zeytinliçörek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Yazıyı okurken çok güldüm ya asdfghkjl ped almak normal bir şey. Kan içinde mi gezelim yani? Kan görseler ayıp, ped alırken görseler ayıp. Utanmasalar regl olmayın diyecekler. Yürüyün gidin yobazlar...

    1
    0 Yorumla
  • lizz08
    lizz08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    KESİNLİKLE DEĞİLDİR!
    Allah kadınları böyle yaratmış ve böyle olduğum için kendimle gurur duyuyorum, hiç utanılacak bir şey değil kadın vücudunda normal bir şey bu olması gereken, her ay düzenli şekilde kadın vücudu kendini temizliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Elanurbyram
    Elanurbyram Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    21. Yydayız hâlâ bu konuları konuşmak bile utanç veriyor bana. Bizim marketten ped alınca siyah posede koyarlar veya gazeteye sararlardı artık ikisinide yaptirmiyorum elime pedi alıp rahat rahat geziyorum. Bu konuda ben değil asıl erkekler utansın.

    1
    1 Yorumla
    • çüşnickyokaq
      çüşnickyokaq
      +1 yıl

      Aynısını yaptığım için adamı haklı bulan annem🧠🤏

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Boyle erkekler oldurulebilir mi lutfen. Ulkeye bir katkisi degil yetistirdigi cocuklarla bir de zarari olacakta

    4
    0 Yorumla
  • Şiirselbiri
    Şiirselbiri Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    kadının giydiği, kullandığı, yediği içtiği her şey bir utanç malzemesi oluyor nedense. Utanmanın gerçek anlamını derinden yaşadığını düşünen bünyelerin yolda kadın avında olduğuna eminim.

    2
    0 Yorumla
  • mekanınsahibinil
    mekanınsahibinil Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 69%
    +1 yıl

    Yüzüne bakıyormuş geri bıraksın diye PUHAHAHHSHSHDSD

    2
    0 Yorumla
  • Red_Lady
    Red_Lady Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Görsel, %50'lik kesimin IQ seviyesinin iki basamaklı olduğunu mükemmel ispatlıyor.

    2
    0 Yorumla
  • Marla7
    Marla7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    tabii ki hayir!!! hala bunun konusulmasina bile inanamiyorum!

    2
    0 Yorumla
  • 1desıse
    1desıse Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    kadınların özel olan bu konusuna hele ki temel ihtiyaç olan bu konuya dil uzatan tüm erkeklerin amna koyarım sünnet olunca düğün yapan bi cinssiniz sizin gibi halay çekmediğimize dua edin herkes kapatıcak çenesini saygı duyacak ahlak bekçiliği yapmayın çenenizin yayını bile severim insanın tepesini attırıyorsunuz

    2
    0 Yorumla
  • Besle67
    Besle67 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Jsjdjejej evet arkadaşlar regl olduğunuzda markete gidiyorsunuz. Kanlar şırıl şırıl olsada erkek varsa amanne almayın 😀 sünnet düğününde göbek atan bir ülke olarak bunlara takılmamalı. Ben rahatça alırım ihtiyaç kimene ya nite malın biri baktı diye bırakayım saçma sapan g

    2
    0 Yorumla
  • Minseojin
    Minseojin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pedlerin satıldığı ayrı bir marketler zinciri kursunlar hepimiz rahatlayalım bu nedir djdjjf

    5
    3 Yorumla
    • Lsㅤㅤㅤ
      Lsㅤㅤㅤ
      +1 yıl

      ooo kayıp evladım, naber assdjdk

      Yorumla
    • Minseojin
      Minseojin
      +1 yıl

      Fıraaaatt neden saçlarını kestirdin anneeemmm djjdjd

      Yorumla
    • Lsㅤㅤㅤ
      Lsㅤㅤㅤ
      +1 yıl

      yıldım daaa uzun saçtan, kısa daha hojtur assdjdk

      Yorumla
  • vvvvv_v
    vvvvv_v Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bu tweeti atanın beyni olduğunu düşünmüyorum. Cahilliğin zirvesi.

    8
    0 Yorumla
  • sayyourememberme
    sayyourememberme Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ya neden utanalım neden utanalım? Bize yaratıcı tarafından verilmiş bir şey regl ve biz bunun için ped alıyoruz bundan neden utanalım tweeti okuyunca kafayı yedim bide geri koysun diye bakmış? Sen kimsin kardeşim kız sen varsın diye geri koyacak? Utanmamız için sebep yok olamaz da.

    1
    0 Yorumla
  • Moldovyapapatya
    Moldovyapapatya Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    Yazı cidden saçma olmuş ama ben 20 yaşındayım ve utanıyorum elimde olan bir şey değil?

    1
    0 Yorumla
  • NoluyooYa
    NoluyooYa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Aklıma şey geldi ped almak için kasada beklerken önümdeki erkeklerin bakıp bakıp gülüşmesi :((

    4
    1 Yorumla
    • Unsocial_
      Unsocial_
      +1 yıl

      Sapik olduklari icin gulmuslerdir. Uzulme😇

      Yorumla
  • benmeloww
    benmeloww Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    allahın malı sanane birde yüzüne bakıyormuş geri bırakır diye🤦‍♂️ delirtiyor bu tür insanlar beni

    4
    1 Yorumla
    • Melo_04
      Melo_04
      +1 yıl

      hehehehe o şeref yoksunu benim yüzüme baksaydı o pedi ona monte edip bi yerine sokmştm

      Yorumla
  • 1sunshinee
    1sunshinee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu konu neden bu kadar kasılıyor ya? Kızlara bakıp zevk almaktan hoşlanıyorsun ama? Madem ped ayıp bir şey, sen de kızlara bakma o zaman, ayıp çünkü?

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ped sonucta mecbur aldığın bir şey. Ben de sırada erkekler varken ve kasiyer erkekken alıyorum. Normalde rahibe Teressa gibi fazla tutucu ve muhafazakar bir tip olmama ragmen. Sonucta ped bu yani. Ihtiyaç.

    2
    0 Yorumla
  • slm_ben_ayss
    slm_ben_ayss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Deli mi bu insanlar? Neden utanılacak bişey olsun? Bez parçası işte, gayet basit alıyorsun kullanıyorsun atıyorsun. Pis feğil hatta kullanılmadan önce hepimizden daha temiz. Bu iğrenç insanların zihinleri pis olduğu için anlatamıyoruz. Ne yapalım? Tıpa mı koyalım?

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (94)
Daha fazla(109)

Erkekler Ne Diyor

43
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    Görseldeki tiviti atanı cehaleti yoketme kampına alıp biyoloji, temel insanlık, nezaket, öküzlükten kurtulma dersleri verip sonra da bir paket pedi peşpeşe g.. ne sokmak lazım. Medeniyetsiz ayı. Soruya gelirsek, bunun normal olduğunu herkes öğrenmek ve kabullenmek zorunda, inadına gidin ve göstere göstere alın, utanmanızı gerektirecek bir durum yok.

    5
    0 Yorumla
  • MehmettB
    MehmettB Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl

    Mal oğlu malın yazdığına bak ya çocuğuma bez almakla aynı şey ne alakası var almayanlar utanmakta ayıplanacak bir şey yapıyor istediğini alır gözüne bakıyormuş gözüne sıçtığım

    5
    0 Yorumla
  • 345traderjohn
    345traderjohn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Adamin beyni yok fikri var birde okuma yazma öğretmişler. Sirke çık oynat iyi para yapar bu

    8
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Bunun gibiler başka bir varlık. Kuranda geçen ancak bilinmeyen canlılardan birisi herhalde. Neden utanılacak bir şey olsun ki neden yani?

    6
    0 Yorumla
  • Lapadulaa
    Lapadulaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu ayıp gören sapık zihniyet önce bir utansın. Böyle insanların içinde artık sapık duygusu yaptığına kanaat getirdim.

    6
    0 Yorumla
  • Frankie34
    Frankie34 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl

    Al bunu anana ver diceksin böylelerine. Bu tweet gerçek mi yaa? Şaka gibi...

    7
    0 Yorumla
  • PrfStriker
    PrfStriker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    ne zihniyetsiz insanlar var kız ped almayacak da napcak bizde tuvalet kağıdı almayalım bunun gibi insanların suratına mıçalım

    8
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl

    Marketten ben de çok ped aldım. Hangi devirdeyiz. Ayıp falan değil. Bu doğal bir hijyen gereği ihtiyaç. Sanki uyuşturucu mu alıyor. Çok doğal. Ama bunu ayıp gören ve yadırgayan zihniyeti anlamıyorum ben. Bunlar hâlâ içimizdeler mi?

    1
    0 Yorumla
  • candeveci3434
    candeveci3434 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Tabi ki hayır bu paylaşımı yapan sen değil resimde ki kendi lanet zihniyetinden utanmalı kadınların ped almasından regl olmasından değil

    4
    0 Yorumla
  • DulkadirliAslanBey
    DulkadirliAslanBey Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Hangi devirde yaşıyoruz 😃 Bu ne saçmalık 😂
    O kadar doğal bir durum ki. Utanacak surda bana bir şey söyleyin

    4
    0 Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    Bu tweet in doğru olma şansı da az... ben kadınların ped almasini garip bulacak insan sayısının çok az oldugunu düşünüyorum... Onlar da artik cok cok geriden gelenlerdir

    5
    0 Yorumla
  • BakireeTavuk
    BakireeTavuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    E bu dayı prezervatıf almıyo mu bim poşeti mi baglıyo. Lan ınsanlar ne kadar at kafalılar yemın edıyorum

    6
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Sonuçta 17 yaşında bir kız ergendir
    Onun isteğiyle olan bir şey değil ki regl
    olmak Dolası ile diş macunu sabunu kolonyayı pili nasıl alabiliyorsa hijyenik
    pedide alabilir Gayet normal
    Bu ülkenin gelişmesini göremiyecegim

    4
    0 Yorumla
  • UzmPsikolog11
    UzmPsikolog11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 81%
    +1 yıl

    Böyle bir konunun açılmış olması benim buna yorum yazmak için düşünüyor olmam bile içler acısı.. Ülkece bu konuları aştık sannıyordum. Ped alınca insan neden utanır ya? Tek bir neden aklıma gelmiyor.

    4
    0 Yorumla
  • Keslerr
    Keslerr Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne alakası var utanılacak bir şey değil. İnsan olmanın doğası şahsen ablam olduğu için bazen iyi hissetmediği zaman markette gidince ben alıyorum ne var ki bundan sonuçta insanı bir ihtiyaç buda büyütmeye gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır değildir. Eğer öyle düşünen varsa mancınıkla afganistana fırtılmayı hakediyordur.

    6
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne marketten ped almak ne de prezervatif almak utanılacak bir şey değildir artık toplum olarak bu kafadan çıkmamız gerekiyor insanlar uzayda farklı gezegenler arıyorlar bizim takıldığımış şeye bak 😄

    3
    0 Yorumla
  • captansparow22
    captansparow22 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben erkek olduğum halde kardeşime falan aldığım oluyor bu nasıl yobazlık

    1
    0 Yorumla
  • Gokkhan209
    Gokkhan209 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Bir erkek gillet alması gerekiyorda bir kadın ped daha ihtiyaçtır bu tabular kalkmalı ve voleybol sponsoru Orkid diye desteklemeyen erkek gördüm

    2
    20 Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      En son attım soru isteğine bak göreceksin ne yazdığıni

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Çok doğru dediniz 👏

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Aklın yolu bir ancak biz kendimize saklayacak kişiler değiliz kişinin elinden hayatı almiyoruz bu ve benzer sorunları aşmamız gerekiyor artık

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Aynen öyle de iyi de sen kız değilsin ki

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Ne farkeder ben kız olacağım ondan dolayı dedim bizde saygı duymuyor ondan dolayı yazdım

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Tamam anladım 👍

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Peki bu profilde ki kişi sen misin?

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Benim kız halim faceappden yaptım

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Atam hariç hiç kimsenin fotoğrafını kullanmam

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Peki, ameliyat olmayı düşünüyor musun?

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Aynen bu yıl kaza geçirdim 6 ay önce başıma darbe aldım ve bizimkiler kabul etti elinde meslek olsun olur dediler üniversite okuyacağım ve hemde bursa cinsiyet değiştirme ameliyatı karşılar çünkü

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Hatta Gökhan Zengin Gemlik yazınca ben çikiyorum karşıya bakmazdim ve ancak o da hızlı geliyordu araba bana çarptı

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Ya çok geçmiş olsun siz nasıl mutlulu olmak istiyorsanız öyle mutlu olunuz. Peki bir şey merak ediyorum ben sonradan cinsiyet değiştiren erkekler de regl oluyorlar mı?

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Bir bakmam lazım olmuyor diye okumuştum bir yerde ama şu anda ders çalıştıktan sonra bakacağım

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Sonuçta doğuştan gelir. Yumurtalıklari da olmaz o zaman dimi sizi asla renci de etmek için demiyorum sadece merağimdan soruyorum bu soruları

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Sanırım rahim taktiranlar var hatta tarihte ilk kez kadın olan Danimarkalı Lilly 1931'de takılmıştı ve o zaman bilim ve tıp gelismelerden dolayı ölmüştü

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Peki sen rahim taktıracak mısın?

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Olur yaparım belki ameliyattan 2 yıl sonra olabilir belki

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Hım anladım hayırlısı olsun sizin için

      Yorumla
    • Gokkhan209
      Gokkhan209
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • Pesimizm
    Pesimizm Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl

    Hayz (regl) olmak utanılacak bir şey değil ki ped almak utanılacak bir şey olsun, aksine sağlıklı olmanın belirtisi ve doğal bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne varmis lan bunda utanilacak, millet p*ez aliyor da utanmiyor bu daha dogal ihtiyaclari sonucta. Bu ped gokyuzunden inecek degil ya milletin evine, baska kim alacak, deli mi ne...

    2
    0 Yorumla
  • Ispectraaaa07
    Ispectraaaa07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Hepimizin anası babası öldüğü zaman ülke tertemiz biryer haline gelecek merak etmeyin sadece bekleyin.

    0
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Niye ayip olsun ki kizlar artik parkta ormanda erkeklerin uzerine cikiyor bu mu utanilacak bir sey oluyor

    0
    0 Yorumla
  • güneşeaşıkkardanadam
    güneşeaşıkkardanadam Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    kadınların sürekli regl ve eşitlik naralarıdan tiksinti geldi ama bunu yazanda ayrı saçmalamış bıktım insanların hayatına müdahale eden eleştiren her şeyi istediği gibi olmasını b*k cuvallarindan prezervatif bile alabilir sanane...

    1
    0 Yorumla
  • Acedia_
    Acedia_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Tweeti atanı niye blokladınız görseydik kim olduğunu

    1
    0 Yorumla
  • Harddiskkk
    Harddiskkk Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bunu yazanın kafasına matkapla delik açıp kızgın yağ dökmek lazım hey yarabbim yaaa ne kör cahillere kaldık kurtuluruz inşallah hepsinden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ne alaka. Kadın dantelli külodu, jartiyer takımı, kulotlu çorap, vibrator, kayganlaştırıcı, aldım. Oda ne

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    yara bandı almak ayıp mı?
    cevabınız hayırsa ki doğal olarak hayır, ped de ayıp değil..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Marketten ped almak utanılacak bir şey değildir asla

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Niye utanacaksın, alt tarafa koyduğun kan tutucu bir pamuklu pes alıyorsun. Prezarvatif de alacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (13)
Daha fazla(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Marketten ped almak utanılacak bir şey midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Marketten ped almak utanç verici bir şey mi? 23 cevap verildi
Marketten ped almak ayıp mı? 77 cevap verildi
Marketten ped almak ayıp mı? 15 cevap verildi
Marketten ped söylemek ayıp mı? 16 cevap verildi
Marketten ped almaya utanan var mı benim gibi? 96 cevap verildi
Marketten ağda almaya utanıyorum? 33 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨