+1 yılÜstelik kasiyer erkekmiş bak bak. Şimdi benim aylık kanamam geldi ve en yakın markete gidip ped aldım. Tek kasa açık ordada erkek duruyor, kim benden almak istediğim ürünü geri koymamı bekleyebilir?
Diyelim ki aylık kanamam gelmedi, en yakın markete gidip hamilelik testi aldım, kasadaki kişi erkek, ürünü geri mi bırakmalıyım?
Eşim veya birinin eşi gratis veya büyük marketlerden birinden prezervatif aldı. Kasiyerin gözünün içine bakıp kendinden utanmalı mı?
Birde diğer taraftan bakalım:
Markette çalışan kişi tanımadığı insanların alışverişini tek tek inceliyor mu sizce?
Ped alıyor diye yargıladığını var sayalım, bu adamım anası bacısı adet/regl olmuyor mu?
Prezervatif alırken düşünelim: Hepimiz kullanılmamış bir prezervatifin sonucuyken, daha hala neyin ayıbından bahsediyorsunuz? Ped almak ayıpsa, pedi satmak niye ayıp olmuyorda, ped alan kişiden utanan birey pedi satan adamın marketinde alışveriş yapmaktan utanmıyor? Kadınlar adet olur, nokta. #kasiyeristifa sjsjsjs42 Yorumla- +1 yıl
Hahah
- +1 yıl
Alemsin güzel yorum
En İyi Cevaplar
Buna tepki vereceğinize ülkedeki skandallara hatta dünyadaki sorunlara tepki versenize a şerefsizler!!!
Ayrıca 16-17 yaşındaki kız regl olduğu için alması gayet normal. Siz sesinizi reşit olmayan alkol, sigara ve müstehcen şeyler alanlara, yapanlara laf edin. Gerçi bu kafayla veletleriniz bi haltlar karıştırsa ayakta uyursunuz aptal ana babalar!!!10 Yorumla
niye geri bıraksın? kafayı yicem ya adet olayı ped olayını ayıp olarak görmelini çok saçma buluyorum ya ayı olay benimde başıma geldi bir kaç sene önce kuzenle markete orkid almaya gitmiştik kasada bekleyiruz adamın teki arkamızda hayvan gibi bakıyor sabır ya valla
10 Yorumla
hayır değil ama kadına baskının boyutunu epey net gösteren çarpıcı şeylerden biri işte. utanan arkadaşlar varsa gönüllü olarak gider alır gelirim, hiç de üşenmem. siz rahat edin :) :D
10 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Kesinlikle değildir neden erkekler prezervatif aldıkları zaman ayıp bir şey olmuyor veyahutta jilet aldıkları zaman ayıp bir şey olmuyor da kadınlar hijyenik ped aldıkları zaman ayıp bir şey oluyor kadınların en çok o organını sevdikleri halde o organından çıkan bir atık nedeniyle aldığımız hijyenik ped asla utanılacak bir şey değildir lütfen genç kızlarımız da ped alırken utanmayın bu ayıp bir şey değil eski cahil insanlar bunu ayıp buluyor olabilir ama lütfen bu ayıp bir şey değil bir erkeğin şampuan alması kadar normal bir şey
30 Yorumlaçok saçma bir Tweet paylaşmış hem pet olmak ayıp bir şey değil yüzüne baktım diye utanıp geri bırakacak da değil. bakması gerekiyordu onun utanması gerek bn bu durumu yaşasaydm durmadım derdim yeterince bakmadinmi verirdim eline çok istiyorsan al senin olsun 😅
40 Yorumla
+1 yılBunu düşünmek tam bir aptallık derim hangi çağda yaşıyoruz kasiyer erkekmis yazıkmis o kasiyerin kardeşi yok mu annesi ya da sevgili hiç mi almamış hadi onu geçtim gözünün içine baktm yazmış adam ya utanacak biri varsa oda suç isleniyormus gbi muamele yapıp piskolojik baskı uygulayan gereksizlerden utanilmali aynı toplumda yaşadığımız icin
20 Yorumla
+1 yılbu kadar ayıp bir şey ha, tamam ped almadı diyelim. yolda giydiği şeyler kirlenecek belki. hani bu bir erkekten çekinmek gerekiyormuş ya yolda Allah bilir kaç erkekten çekinecek?
Allahın dar kafalısı seni. biyolojik bir şey bu cinsellikle ne alakası var.10 Yorumla
+1 yıljasdasjkdajskdjad aptal mı ne utansın diye yüzüne bakmış bir de askdmsalkffmsaf
yazan kadın mı erkek mi acaba çok merak ediyorum umarım kadın değildir41 Yorumlaasla utanılcak bir şey değil gözüne gözüne sokarım hiç umurumda değil normal bir şey sonuçta
70 YorumlaBen de bugün ped aldım (molped) böyle sallaya sallaya elimle top gibi sağa sola atıp tuta tuta götürdüm kasaya. 25 kuruşa poşet de almadım elimle 20 dklık yolu yürüyüp eve gittim. Hadi kudurun süslümanlar
40 YorumlaOlmadığını hepimiz biliyoruz su almak kadar doğal bir durum. İstediğim kadar alırım, onlar koymuşsa reyona almak da bizim hakkımız. Sanki regl olmayı kendimiz seçiyoruz da almaktan utanacağız ne saçma şey.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıloff hayır normal fizyolojik bir olay neden utanalım nedenn yeter artık bunaldım böyle şeylerin düşünülmesinden artık vajinamızdan doğal olarak gelen bir kan yüzünden neden utanalım yani tek mantıklı açıklaması yok erkekler bu kadar mı sapık ya normal yok mu ülkede hiç
10 Yorumla
+1 yılUtanilacak bir şey değil ama aile yaşantısında dolayi kişi utanabilir ancak ayiplanacak bir durum yok. Böyle insanlar olduğu için özellikle göstere göstere seçiyorum aliyorum. Bazen erkek arkadaşıma aldırıyorum. Ne ped ne de prezervatif utanılacak bir şey değil.
10 Yorumla
s +1 yılBaba olmak için çırpınırlar ama baba olmalarını sağlayan şeyden tiksinirler...
70 Yorumla
+1 yılYazıyı okurken çok güldüm ya asdfghkjl ped almak normal bir şey. Kan içinde mi gezelim yani? Kan görseler ayıp, ped alırken görseler ayıp. Utanmasalar regl olmayın diyecekler. Yürüyün gidin yobazlar...
10 YorumlaKESİNLİKLE DEĞİLDİR!
Allah kadınları böyle yaratmış ve böyle olduğum için kendimle gurur duyuyorum, hiç utanılacak bir şey değil kadın vücudunda normal bir şey bu olması gereken, her ay düzenli şekilde kadın vücudu kendini temizliyor.10 Yorumla
+1 yıl21. Yydayız hâlâ bu konuları konuşmak bile utanç veriyor bana. Bizim marketten ped alınca siyah posede koyarlar veya gazeteye sararlardı artık ikisinide yaptirmiyorum elime pedi alıp rahat rahat geziyorum. Bu konuda ben değil asıl erkekler utansın.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynısını yaptığım için adamı haklı bulan annem🧠🤏
Gizli Üye(18-24)+1 yılBoyle erkekler oldurulebilir mi lutfen. Ulkeye bir katkisi degil yetistirdigi cocuklarla bir de zarari olacakta
40 Yorumla
+1 yılkadının giydiği, kullandığı, yediği içtiği her şey bir utanç malzemesi oluyor nedense. Utanmanın gerçek anlamını derinden yaşadığını düşünen bünyelerin yolda kadın avında olduğuna eminim.
20 Yorumla
+1 yılYüzüne bakıyormuş geri bıraksın diye PUHAHAHHSHSHDSD
20 YorumlaGörsel, %50'lik kesimin IQ seviyesinin iki basamaklı olduğunu mükemmel ispatlıyor.
20 Yorumlatabii ki hayir!!! hala bunun konusulmasina bile inanamiyorum!
20 Yorumlakadınların özel olan bu konusuna hele ki temel ihtiyaç olan bu konuya dil uzatan tüm erkeklerin amna koyarım sünnet olunca düğün yapan bi cinssiniz sizin gibi halay çekmediğimize dua edin herkes kapatıcak çenesini saygı duyacak ahlak bekçiliği yapmayın çenenizin yayını bile severim insanın tepesini attırıyorsunuz
20 YorumlaJsjdjejej evet arkadaşlar regl olduğunuzda markete gidiyorsunuz. Kanlar şırıl şırıl olsada erkek varsa amanne almayın 😀 sünnet düğününde göbek atan bir ülke olarak bunlara takılmamalı. Ben rahatça alırım ihtiyaç kimene ya nite malın biri baktı diye bırakayım saçma sapan g
20 YorumlaPedlerin satıldığı ayrı bir marketler zinciri kursunlar hepimiz rahatlayalım bu nedir djdjjf
53 YorumlaBu tweeti atanın beyni olduğunu düşünmüyorum. Cahilliğin zirvesi.
80 Yorumla
+1 yılYa neden utanalım neden utanalım? Bize yaratıcı tarafından verilmiş bir şey regl ve biz bunun için ped alıyoruz bundan neden utanalım tweeti okuyunca kafayı yedim bide geri koysun diye bakmış? Sen kimsin kardeşim kız sen varsın diye geri koyacak? Utanmamız için sebep yok olamaz da.
10 Yorumla
+1 yılYazı cidden saçma olmuş ama ben 20 yaşındayım ve utanıyorum elimde olan bir şey değil?
10 YorumlaAklıma şey geldi ped almak için kasada beklerken önümdeki erkeklerin bakıp bakıp gülüşmesi :((
41 Yorumlaallahın malı sanane birde yüzüne bakıyormuş geri bırakır diye🤦♂️ delirtiyor bu tür insanlar beni
41 Yorumla
+1 yılBu konu neden bu kadar kasılıyor ya? Kızlara bakıp zevk almaktan hoşlanıyorsun ama? Madem ped ayıp bir şey, sen de kızlara bakma o zaman, ayıp çünkü?
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPed sonucta mecbur aldığın bir şey. Ben de sırada erkekler varken ve kasiyer erkekken alıyorum. Normalde rahibe Teressa gibi fazla tutucu ve muhafazakar bir tip olmama ragmen. Sonucta ped bu yani. Ihtiyaç.
20 Yorumla
+1 yılDeli mi bu insanlar? Neden utanılacak bişey olsun? Bez parçası işte, gayet basit alıyorsun kullanıyorsun atıyorsun. Pis feğil hatta kullanılmadan önce hepimizden daha temiz. Bu iğrenç insanların zihinleri pis olduğu için anlatamıyoruz. Ne yapalım? Tıpa mı koyalım?
00 Yorumla- Daha fazla (94)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılGörseldeki tiviti atanı cehaleti yoketme kampına alıp biyoloji, temel insanlık, nezaket, öküzlükten kurtulma dersleri verip sonra da bir paket pedi peşpeşe g.. ne sokmak lazım. Medeniyetsiz ayı. Soruya gelirsek, bunun normal olduğunu herkes öğrenmek ve kabullenmek zorunda, inadına gidin ve göstere göstere alın, utanmanızı gerektirecek bir durum yok.
50 YorumlaMal oğlu malın yazdığına bak ya çocuğuma bez almakla aynı şey ne alakası var almayanlar utanmakta ayıplanacak bir şey yapıyor istediğini alır gözüne bakıyormuş gözüne sıçtığım
50 Yorumla
+1 yılAdamin beyni yok fikri var birde okuma yazma öğretmişler. Sirke çık oynat iyi para yapar bu
80 YorumlaBunun gibiler başka bir varlık. Kuranda geçen ancak bilinmeyen canlılardan birisi herhalde. Neden utanılacak bir şey olsun ki neden yani?
60 YorumlaBunu ayıp gören sapık zihniyet önce bir utansın. Böyle insanların içinde artık sapık duygusu yaptığına kanaat getirdim.
60 YorumlaAl bunu anana ver diceksin böylelerine. Bu tweet gerçek mi yaa? Şaka gibi...
70 Yorumla
+1 yılne zihniyetsiz insanlar var kız ped almayacak da napcak bizde tuvalet kağıdı almayalım bunun gibi insanların suratına mıçalım
80 YorumlaMarketten ben de çok ped aldım. Hangi devirdeyiz. Ayıp falan değil. Bu doğal bir hijyen gereği ihtiyaç. Sanki uyuşturucu mu alıyor. Çok doğal. Ama bunu ayıp gören ve yadırgayan zihniyeti anlamıyorum ben. Bunlar hâlâ içimizdeler mi?
10 Yorumla
+1 yılTabi ki hayır bu paylaşımı yapan sen değil resimde ki kendi lanet zihniyetinden utanmalı kadınların ped almasından regl olmasından değil
40 Yorumla
+1 yılHangi devirde yaşıyoruz 😃 Bu ne saçmalık 😂
O kadar doğal bir durum ki. Utanacak surda bana bir şey söyleyin40 YorumlaBu tweet in doğru olma şansı da az... ben kadınların ped almasini garip bulacak insan sayısının çok az oldugunu düşünüyorum... Onlar da artik cok cok geriden gelenlerdir
50 Yorumla
+1 yılE bu dayı prezervatıf almıyo mu bim poşeti mi baglıyo. Lan ınsanlar ne kadar at kafalılar yemın edıyorum
60 Yorumla
+1 yılSonuçta 17 yaşında bir kız ergendir
Onun isteğiyle olan bir şey değil ki regl
olmak Dolası ile diş macunu sabunu kolonyayı pili nasıl alabiliyorsa hijyenik
pedide alabilir Gayet normal
Bu ülkenin gelişmesini göremiyecegim40 Yorumla
+1 yılBöyle bir konunun açılmış olması benim buna yorum yazmak için düşünüyor olmam bile içler acısı.. Ülkece bu konuları aştık sannıyordum. Ped alınca insan neden utanır ya? Tek bir neden aklıma gelmiyor.
40 YorumlaNe alakası var utanılacak bir şey değil. İnsan olmanın doğası şahsen ablam olduğu için bazen iyi hissetmediği zaman markette gidince ben alıyorum ne var ki bundan sonuçta insanı bir ihtiyaç buda büyütmeye gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır değildir. Eğer öyle düşünen varsa mancınıkla afganistana fırtılmayı hakediyordur.
60 Yorumla
+1 yılNe marketten ped almak ne de prezervatif almak utanılacak bir şey değildir artık toplum olarak bu kafadan çıkmamız gerekiyor insanlar uzayda farklı gezegenler arıyorlar bizim takıldığımış şeye bak 😄
30 Yorumla
+1 yılBen erkek olduğum halde kardeşime falan aldığım oluyor bu nasıl yobazlık
10 Yorumla
+1 yılBir erkek gillet alması gerekiyorda bir kadın ped daha ihtiyaçtır bu tabular kalkmalı ve voleybol sponsoru Orkid diye desteklemeyen erkek gördüm
220 Yorumla- +1 yıl
En son attım soru isteğine bak göreceksin ne yazdığıni
- +1 yıl
Çok doğru dediniz 👏
- +1 yıl
Aklın yolu bir ancak biz kendimize saklayacak kişiler değiliz kişinin elinden hayatı almiyoruz bu ve benzer sorunları aşmamız gerekiyor artık
- +1 yıl
Aynen öyle de iyi de sen kız değilsin ki
- +1 yıl
Ne farkeder ben kız olacağım ondan dolayı dedim bizde saygı duymuyor ondan dolayı yazdım
- +1 yıl
Tamam anladım 👍
- +1 yıl
Peki bu profilde ki kişi sen misin?
- +1 yıl
Benim kız halim faceappden yaptım
- +1 yıl
Atam hariç hiç kimsenin fotoğrafını kullanmam
- +1 yıl
Peki, ameliyat olmayı düşünüyor musun?
- +1 yıl
Aynen bu yıl kaza geçirdim 6 ay önce başıma darbe aldım ve bizimkiler kabul etti elinde meslek olsun olur dediler üniversite okuyacağım ve hemde bursa cinsiyet değiştirme ameliyatı karşılar çünkü
- +1 yıl
Hatta Gökhan Zengin Gemlik yazınca ben çikiyorum karşıya bakmazdim ve ancak o da hızlı geliyordu araba bana çarptı
- +1 yıl
Ya çok geçmiş olsun siz nasıl mutlulu olmak istiyorsanız öyle mutlu olunuz. Peki bir şey merak ediyorum ben sonradan cinsiyet değiştiren erkekler de regl oluyorlar mı?
- +1 yıl
Bir bakmam lazım olmuyor diye okumuştum bir yerde ama şu anda ders çalıştıktan sonra bakacağım
- +1 yıl
Sonuçta doğuştan gelir. Yumurtalıklari da olmaz o zaman dimi sizi asla renci de etmek için demiyorum sadece merağimdan soruyorum bu soruları
- +1 yıl
Sanırım rahim taktiranlar var hatta tarihte ilk kez kadın olan Danimarkalı Lilly 1931'de takılmıştı ve o zaman bilim ve tıp gelismelerden dolayı ölmüştü
- +1 yıl
Peki sen rahim taktıracak mısın?
- +1 yıl
Olur yaparım belki ameliyattan 2 yıl sonra olabilir belki
- +1 yıl
Hım anladım hayırlısı olsun sizin için
- +1 yıl
Sağol
Hayz (regl) olmak utanılacak bir şey değil ki ped almak utanılacak bir şey olsun, aksine sağlıklı olmanın belirtisi ve doğal bir durum.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe varmis lan bunda utanilacak, millet p*ez aliyor da utanmiyor bu daha dogal ihtiyaclari sonucta. Bu ped gokyuzunden inecek degil ya milletin evine, baska kim alacak, deli mi ne...
20 Yorumla
+1 yılHepimizin anası babası öldüğü zaman ülke tertemiz biryer haline gelecek merak etmeyin sadece bekleyin.
00 YorumlaNiye ayip olsun ki kizlar artik parkta ormanda erkeklerin uzerine cikiyor bu mu utanilacak bir sey oluyor
00 Yorumla
+1 yılkadınların sürekli regl ve eşitlik naralarıdan tiksinti geldi ama bunu yazanda ayrı saçmalamış bıktım insanların hayatına müdahale eden eleştiren her şeyi istediği gibi olmasını b*k cuvallarindan prezervatif bile alabilir sanane...
10 YorumlaTweeti atanı niye blokladınız görseydik kim olduğunu
10 Yorumla
+1 yılBunu yazanın kafasına matkapla delik açıp kızgın yağ dökmek lazım hey yarabbim yaaa ne kör cahillere kaldık kurtuluruz inşallah hepsinden
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNe alaka. Kadın dantelli külodu, jartiyer takımı, kulotlu çorap, vibrator, kayganlaştırıcı, aldım. Oda ne
00 Yorumla
+1 yılyara bandı almak ayıp mı?
cevabınız hayırsa ki doğal olarak hayır, ped de ayıp değil..10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMarketten ped almak utanılacak bir şey değildir asla
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNiye utanacaksın, alt tarafa koyduğun kan tutucu bir pamuklu pes alıyorsun. Prezarvatif de alacaksın
00 Yorumla- Daha fazla (13)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 