Sizce toplumda sakız çiğnemek saygısızlık mıdır?

Ya da siz dışarıdayken çiğner misiniz, sakızı balon yapıp böyle çat diye patlatmaları bence hoş değil onun haricinde düzgün bir şekilde çiğnenebilir bence
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse yolda giden arabaların altına sakız atayım da birazda onlar çiğnesin
Sizce toplumda sakız çiğnemek saygısızlık mıdır?
Cevapla