Küçümsemek kötü bir davranış olduğu halde saygı sınırı aşılmıyor mu?

Küçümsemek kötü bir davranış olduğu halde saygı sınırı aşılmıyor mu?

Geçenlerde 2 tane görme engelli çifte denk gelmiştim. Ellerinde beyaz bastonlar vardı. Beyaz bastonla yürümeye çalışırken yanlarından geçen 3 tane üniversiteli kıza yanlışlıkla çarpmışlardı. Kızlardan birisi ise dönüp o sevimli çiftle dalga geçmişti. Onlar adına utandığımı hissettim.. İnsan olabilmek çok mu zor... Bir söz okumuştum:Birşeyi küçümsersen o senin ileride başına gelir diye..

Küçümsemek kötü bir davranış olduğu halde saygı sınırı aşılmıyor mu?
Cevapla