Her şeyi, her sorunu kafama takıyorum. Bıktım iyi şeyler düşünemiyorum. Ne yapabilirim :(

arkadaşlar herşeyi kafama takmaktan sorunlardan bıktım.en ufak şeyi bile kafama takıyorum ne yapıcam ben ya off lütfen bi yol gösterin bana :(
Her şeyi, her sorunu kafama takıyorum. Bıktım iyi şeyler düşünemiyorum. Ne yapabilirim :(
Cevapla