Ne yapacağımı şaşırdım, ne yapabilirim?

Hafta içi her gün işe gidiyorum. Beş buçukta uyanıyorum. Evim Tuzla'da, işim ise Şişli'de, neyseki servis var. Arkadaşlar, hafta içi Kadıköy'de görüşmek istediler. Ben de hafta sonu neden olmuyor, hafta içi pek hareket edemediğimi söyledim. Onlarda hepimizin işi gücü var dediler. Ama onların işleri Anadolu yakasında ya da evleri Kadiköy sınırlarında , ya da arabaları var. Bunları dediğimde de sorun çıkartan, uyumsuz olan hep ben oluyorum. Ve genelde de konu ben biz görüşmek istiyoruz, diye bitiyor. Sorun çıkaran da ben oluyorum.
Ne yapacağımı şaşırdım, ne yapabilirim?
Cevapla