“Karşına çıkan kişiler her kimse, doğru kişilerdir. Bunun anlamı şudur, hayatımızda kimse tesadüfen karşımıza çıkmaz. Karşımıza çıkan, etrafımızda olan herkesin bir nedeni vardır, ya bizi bir yere götürürler ya da bize bir şey öğretirler.”
Bilmiyorum gerçekten var mı, bu dönemde çok zorlaşmıştır. sohbet ettiğim çok az insan varken üstelik çoğu zaman bu insanlarla da sohbet etmek zevk vermeyen bir durum haline gelmişken kendimle çok zaman geçirdiğimden dolayı çok sevdiğim kendimden bile artık sıkılmışken yeni insanlarla tanışmayı hiç olmadığı kadar özlemeye başladım.
Bu soru çok derin ve dallı budaklı bir soru, yani çok iyi bir soru, şimdi o kadar çok düşündürdü ki beni, nereden başlayacağım diye ama ben sadece tek bir cümleyle bu soruya cevap vereceğim, Bir nedeni var evet ama o hayatı alt üst edecek birilerinden Allaha sığınırım.
Hayatıma olumlu yönde dokunaan hiç kimseyle tanısmadım. Küçüklüğümde oldu 4-5 kişi gerçekten benim için uğraşan birşeyler yapmaya uğraşan ve yapan o kadar. Onun harici ben dokunduysam dokundum bazı hayatlara olumlu anlamda...