
İnsan silmeyi bilmeyen, insan kazanamaz..

Tesadüf diye bir şey yoktur tevafuktur o.
O kişiden öğrenmen gereken bir şeyler vardır, hayatına bir şekilde girer, sana o dersleri verir.
Her yeni insan farklı bir tecrübe.🌺
Ben şansa tesadüfe inanmıyorum. Kaderde ne varsa onu yaşadım hep. Bazı insanlar iyilik doluydu ama bazıları kötülük yaşattı. Kolay insan silebilirim hayatımdan. O yüzden bana ders oldular, tecrübe kazandırdılar..
ben tesadüfe inanmıyorum tevafuka inanıyorum o yüzden herşey olması gerekir ve olur tanıman gerekir tanırsın o kadar
Hepsinden bir ders aldım. Hepsini tecrübe olarak görüyorum. Sen hariç sen şanssın 🥰
Cevap
8Cevap
Hayatımıza giren insanlar mutlaka bize iyi ve ya kötü tecrübeler bırakır. Bazıları derin izler bazıları ise silik. Yani kimse boşuna gelip geçmiyor hayatımızdan.Önemli olan bunlardan edindiğimiz tecrübeleri hayatımıza geçirebilmek.
Kainatta tesadüf yoktur, tevafuk vardır. Ve mucizeler tevafuklar içinde gizlidir. Hepsiyle tanışmam gerekiyordu, bu yüzden tanıştım. Nasibimde olmayan tek bir nefes bile alamam.
Bazısı bir hatırlatmadır, bazısı bir derstir, bazısı sadece bir anlık gülümseme içindir. Dersini çıkarmayı, analiz yapmayı, kendini sorgulamayı biliyorsan, aslında her insan bir imtihandır.
Ders olanlar azınlıkta idi onun dışında diğerleri tevafuk (tesadüf) dü. Aslında karşına çıkan herkesten birer ders çıkarman lazım
Ders aldıklarım da oldu sevdiklerim de hayat zaten başlıbaşına bir mücadele zaman ayna oluyor ayıklanmaları biraz zaman alsada.
Birinin bir sözü aklıma geldi.”Hayatıma girenlerin kimileri iz bıraktı kimileri kir “demişti. iyi ya da kötü hepsi ders oluyor insana...
ikiside var
kimi iyi ders oldu , kimi iyi arkadaş,
Kardeşim bana bir ulaşır mısın sana bişey söylemem gerekli
iyisi var kötüsü var Biz arada fare gibi denek gibi ordan oraya...
Hiçbir şey tesadüf değildir. Kimse boşuna boşuna çıkmaz karşımıza. Mutlaka bir ders verir..
Tesadüf hayatıma girişleriydi, ders ise hayatımdan çıkarken yaşananlar oldu genelde.
Hepsinden çok iyi dersler çıkardım akıllanmışımdır umarım
Yani şimdi tesadüf diye bir şey yok her hayatımıza giren deneyimdir dolayısıyla derstir.
Tecrübe ders demek ki kaderimde varmış ki karşılaşmışız
Her ikisi de oldu elbette.
İyi insan mutluluk
Kötü insan Tecrübe
Yanlış insan ders
Mükemmel insan iz bırakır
Mevlana
Çok şanslıyımdır 😊💫
Dersimi aldım çünkü ⚡
Maalesef tesadüfle gelen ders 😉 keske ayırdıgım en güzel köşeyi haketselerdi
Sanırım sınav oldular:) bu arada soruma bakabilir misin kimse cevap yazmadı
Sorumacevabini bekliyorum 😊
Hepsi ders ve tecrübe
Ders oldu herkese guvenilmeyevegini anladım
Ders olanlar geldi nedense
1i ders digerli tesadüf
Tesetüf diye birşey yoktur
Boş insnalara bbaiyorum oylece
Valla hep ders oldu 🤣
tesadüf diye bir şeye inanmıyorum
Tam bir ders niteliği taşıyor
Dersti.
Tesadüflerden ders çıkartmayı bilmek lazm
Ders oldu
İkiside aynı oranda
Tesadüf
Hepsi birer dersti benim için
Ders aldım.
Tabıkı ders tecrube
Benim için bir ders 🙃
Hepsi ders
Tesadüf...
Ders
Hep ders oldular
Ders..
İkisi de
Ders
Hespi dersti
Ders
Ders...
İkisi de olabilir
Tesadüf
Derss
Hepsinden ders aldım