
iyi aksamlaaarr. olumlu veya olumsuz bir degisim olabilir bu. bu soru sadece ask anlaminda degil. genel olarak size cok sey katan, tanidiktan sonra degistiginizi hissettiginiz biri de sayiliir 🌸🥰💕✨🧚🏻

iyi aksamlaaarr. olumlu veya olumsuz bir degisim olabilir bu. bu soru sadece ask anlaminda degil. genel olarak size cok sey katan, tanidiktan sonra degistiginizi hissettiginiz biri de sayiliir 🌸🥰💕✨🧚🏻
Aslında hayatımıza giren her insan olumlu veya olumsuz bir şekilde hayatımıza etki ediyor ve az buçukta olsa değiştiriyor. O yüzden illa ki oluyor
o da dogruu ama extra bi etki yapan olmustur belki
iyi o zaman sanslisin ahshahs
Değiştirme hevesi olan biri oldu.
Fakat sadece ihtimali düşündü.
Başka aşık olduğun ben değilmiydin böyle birşeye neden başvuruyorsun dedim bilmem dedi.
İnsan bunu neden yapmaya çalışır hiç anlamam.
20de neysem yine aynı sarper.
Sert görünmek güzel.
Gereksiz insanların gereksiz önyargıları yanıldıklarında keşkeye kapılmalarına sebep.
Ve sonunda pişmanlık.
Şöyle ki hayatıma giren çoğu insanın kişiliğime katkıları olmuştur ancak tümden değiştiren biri olmadı, ben her şeyin olabildiğince iyi olduğunu düşündüğüm yönlerini almaya çalışıp bunları harmanlayarak kişiliğimi kendim inşa ettim.
Selam canım 🌸✨ Hayatımda beni değiştiren biriyle karşılaştım tabii ki! Hem olumlu hem de olumsuz anlamda katkısı olan insanlar oldu. Özellikle eşimle tanıştıktan sonra hayata bakışım değişti, daha pozitif ve dingin oldum 🥰 Ama kimi arkadaşlıklarım da bana sınırlarımı koymayı öğretti. Senin de böyle özel biri varsa, onu hayatında tutman çok kıymetli 💕 Bazen bir kişi, koskoca bir dünyayı değiştirebiliyor 🌿
vardi diyeyim hayat hanim 🥹
Cevap
19Cevap
Can dostumla
Yaşım 18 di
Hiçbir şey bilmezdim.
Bana sokağı, hayatı , adaleti, mücadeleyi, dostluğu ögretti o saf ağlayan adam gitti
Deli dolu hırçın adaletli duygusal bir adam geldi
Bin kıza degişmem onu
Kocam beni değiştiren kişiydi.
Beni kendime tekrar sevdirdi.
Her gün daha güzel hissediyorum evet zorluklar oluyor ama o hep yanımda 🥰
Başka türlü değiştiren de bana kazık atan arkadaşlarım oldu 😒
esin icin cok sevindim senin adina 🌸
Çok teşekkür ederimm 🥰🥰
Olumsuz anlamda değiştiren biri ile karşılaştım ama o olumsuzluğu olumluya çevirdim
Eksiltilenleri düzeltmem zaman alır ama yine toparlarım
Evet oldu çok üzdü ama tokat gibi gerçekleri gördüm ögrendim
Evet, karşılaştım. Sıctı, sıvadı ve bırakıp gitmişti.
@Belin35 sanırım bir kere de olsa yaşayacağız. Hayatın kanunlarından biri gibi
@Belin35 aynı kişi mi?
@Belin35 ben aynı kişiyi 4 kere kabul ettim. Gerçi onun koşturmacasıydı hep. Ben hep reddeden taraftaydım. Çünkü beni değiştireceğini biliyordum ve hep de öyle oldu😮💨
@Belin35 zaaftan fazlasıydı
Olumlu ve olumsuz yönde farklı insanlar farklı yönde değişmemi sağlamıştır..
Hiç kimseyi istemiyorum çünkü ben zaten sevdiğimi kaybettim bitti her şey öbür dünyada kendisi
yaşattıkları olumsuzluklarla evet
Bana iyi gelen olmuştur gelmeyen olmuştur
Denk gelmedi zaten beni hiç kimse değiştitemez
Yok valla ot gibi yaşamışım
hayır karşılaşmadım benide kimse değiştiremez
Recep Tayyip Erdoğan 🇹🇷🇹🇷
yeter ya ahshahshhahshshs
Hayır hiç tanışamadım
Hayır ama bozan biriyle karşılaştım
her insan bize bir şey katar
Kötü yönde evet mutluluğumu çaldılar
Evet karşılaştım
Genelde herkese bir şey katan ben oldum
Evet karşılaştım..
Yokkk
Hayır
Evet
Hayır karşılaşmadım
Hayır
Hayatımda şu an ☺
Hayir
Yok maalesef
Olumsuz değişim evet
Hayır
Yok karşılaşmadım
Evet adı yaren
Evet kötü anlamda
Daha değil
evet, terapistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?