Özellikle ablalar! ergen kız kardeşi olanlar cevaplayabilir mi?

Kız kardeşimle iletişim kuramıyorum. Ben de ergenliğin son aşamalarındayım, aştım diyemem. Sinirleniyorum, elimden bir kaza çıkacak diye ödüm patlıyor. 13-14 yaşlarında henüz, yeni ergenliğe girdi fakat beni çıldırtıyor. Klasik ergen tavırları, arkadaşları birinci planda tutmalar ve ailenin önemini bilmemeler, makyaj yapmalar, dik başlılık, kendini reşit gibi görmeler... Bu yıl teog sınavı var ve birincisinden battı. Fen lisesi düşünürken şimdi halimiz yaş. Fakat onun umrunda değil. "İyi bir liseden çok daha önemlisi, en önemlisi: iyi bir insan olmak lazım" derim en önce, ama ona ulaşamıyorum bile. En son denediğimde sinirden gözlerim karardı, hemen terk ettim orayı. Bir temiz ağladım, ilk defa böyle bir şeye ağladım, yüzüm gözüm şişti. O zamandan beri konuşmuyorum. Şimdilerde birinden hoşlandığını (kendi lügatında aşık olduğunu) öğreniyorum gizli saklı. Ve sevgili olayı en çok korktuğum durum. Bana benziyor, çok benziyor. Ama benim ablam yoktu. Onun bu şansı varke ben ona ablalık yapamıyorum bile. Hatalara düşeceğini biliyorum ve tek kelime edemiyorum. Öyle kırgın ve yorgunum ki.. Yalanlarından, salak yerine koymasından... Ona çok katı görünmedim hiçbir zaman. Arkadaşı gibi oldum. Güldüm, şakalaştım, onun yaşına indim hep onunlayken. Peki şimdi? Ne yapacağımı bilmiyorum.
Özellikle ablalar! ergen kız kardeşi olanlar cevaplayabilir mi?
Cevapla