Adını vermek istemediğim biri var sürekli beddua ediyorum nedense bir şey olmuyor?

Versem şimdi başıma kötü şeyler gelebilir çünkü.
Adını vermek istemediğim biri var sürekli beddua ediyorum nedense bir şey olmuyor?
Cevapla