Birine karşı adını koyamadığım hislerim var. Ne yapmalıyım?

Öyle bişey ki zorla kendime o insani unutturup sonra birkaç gün sonra başka birini o insan gibi göruyorum sonra etrafimdaki kizlarla onu yakıştırıp kahroluyorum. Aşk gibi değil. Alakam olmayan o kişye karşı saçma bir his var yıllardır içimde..
Birine karşı adını koyamadığım hislerim var. Ne yapmalıyım?
Cevapla