Ağzımdan “ben zor yaşıyorum” lafı kaçtığı için ailemi üzdüm?

26 yaşındayım ama bir başarım yok. Atanamadım da. Hayattan beklentim kalmadı. Dün yanlışlıkla ağladım böyle söyledim. Annem babam üzüldü böyle dememe hissediyorum. Sizce kötü mü yaptım? Çok mu üzülmüşlerdir
Ağzımdan “ben zor yaşıyorum” lafı kaçtığı için ailemi üzdüm?
Cevapla