Online bir ingilizce grubuna dahil oldum herkes çok sert sorun bende mi anlayamadım neden böyle?

Soru soruyorum cevap alamıyorum teşekkür ederim diyorum rica eden yok sorduğum soruya ya da kaba şekilde cevap verip görüldü atıyorlar sorun bende mi anlamadım herkese kibar olmaya çalışmak kötü bir şey mi? İnsanlar neden kibar değil artık herkes sanki biri bir şey yapsa da öfke kussam derdinde kibarlık ölmüş bu toplumda
Online bir ingilizce grubuna dahil oldum herkes çok sert sorun bende mi anlayamadım neden böyle?
Cevapla