Ya ingilizce klavyeye gıcık olan bi ben miyim? birçok kişi kullanıyor asla yargılamıyorum kendi fikirleri tabii ama yalnız mıyım?

Askim, canim, cok severim, o adam olmus (ölmüş) en çok da buna gıcık olurum
Ya ingilizce klavyeye gıcık olan bi ben miyim? birçok kişi kullanıyor asla yargılamıyorum kendi fikirleri tabii ama yalnız mıyım?
Cevapla