Ben otomatigi daha çok seviyorum diye insanlar beni hayatında mı istemicek?

Ben insanları anlamıyorum neden böyle herşeye ön yargıyla bakıyorlar anlamıyorum, ha manuel ha otomatik bu bence tercih meselesi insanlara saygı duymak lazım ben otomatik araba kullanıyorum diye benim sevgilim mi olmicak ya da arkadaşlarımmı olmicak artık insanları yargılamayı bırakın benim tercihim benim isteğim sen beni seviyorsan bu durumu çok sorun etme beni olduğum gibi kabul et ya da beni sevmiyorsan beni hayatında istemiyorsan hayatıma hiç girme ben hayatımın sonuna kadar manuel arabanın şöför koltuğuna oturmicam insanlar beni olduğum gibi kabul etsinler beni sevmiyorlarsa hayatıma girmesinler.
Ben otomatigi daha çok seviyorum diye insanlar beni hayatında mı istemicek?
Ben otomatigi daha çok seviyorum diye insanlar beni hayatında mı istemicek?
Cevapla