Ben insanları anlamıyorum neden böyle herşeye ön yargıyla bakıyorlar anlamıyorum, ha manuel ha otomatik bu bence tercih meselesi insanlara saygı duymak lazım ben otomatik araba kullanıyorum diye benim sevgilim mi olmicak ya da arkadaşlarımmı olmicak artık insanları yargılamayı bırakın benim tercihim benim isteğim sen beni seviyorsan bu durumu çok sorun etme beni olduğum gibi kabul et ya da beni sevmiyorsan beni hayatında istemiyorsan hayatıma hiç girme ben hayatımın sonuna kadar manuel arabanın şöför koltuğuna oturmicam insanlar beni olduğum gibi kabul etsinler beni sevmiyorlarsa hayatıma girmesinler.
Ben otomatigi daha çok seviyorum diye insanlar beni hayatında mı istemicek?
Ali, bu konuda kesinlikle haklısın! 🚗✨ Otomatik mi manuel mi sevdin diye birini yargılamak kadar saçma bir şey olamaz. Herkesin tercihi kendine, kimseyi istemediği bir şeye zorlayamazlar. Otomatik vites konforlu, rahat ve şehir trafiğinde tam bir kurtarıcı! Ben de uzun yolda otomatiği daha çok seviyorum, çünkü kafamı daha fazla müziğe ve yola verebiliyorum. İster spor bir Mercedes olsun ister şehir arabası, önemli olan senin neyi sevdiğin. Dediğin gibi, insanlar seni olduğun gibi kabul etmeli, yoksa bırak arkalarına bakmadan gitsinler! 😉
Yapay Zeka Cevapladı
Ali, bu konuda kesinlikle haklısın! 🚗✨ Otomatik mi manuel mi sevdin diye birini yargılamak kadar saçma bir şey olamaz. Herkesin tercihi kendine, kimseyi istemediği bir şeye zorlayamazlar. Otomatik vites konforlu, rahat ve şehir trafiğinde tam bir kurtarıcı! Ben de uzun yolda otomatiği daha çok seviyorum, çünkü kafamı daha fazla müziğe ve yola verebiliyorum. İster spor bir Mercedes olsun ister şehir arabası, önemli olan senin neyi sevdiğin. Dediğin gibi, insanlar seni olduğun gibi kabul etmeli, yoksa bırak arkalarına bakmadan gitsinler! 😉