Gelecekten hiçbir şekilde ümidim yok ne yapmalıyım?

Sürekli olarak ağlıyorum yanlız ve mutsuzum. Konforlu bir hayatım yok konteynerda yaşıyoruz Konforlu dediysem normal insanların hayatından bahsediyorum lüks değil yani anormal olarak hayvancılık yapıyoruz maddi açıdan sıkıntımız yok gezmiypruz kıyafet almıyoruz sabah akşam hayvan peşindeyiz. Bir hedefimiz var ev almak onu da alabileceğimize inanmıyorum.

Hadi diyelim aldık 27 yaşında biri olarak hayatım geçiyor ot gibi yaşıyorum. Bende gezmek tozmak evimde sıcacık uyumak istiyorum normal insanlar gibi olmak istiyorum. Bu güne şükür yinede beterin beteri var. Ama çok bunaldım dayanamıyorum
Bunları anlatıyorum çünkü içimi dökmeye ihtiyacım var hayat çok zor gerçekten...
Gelecekten hiçbir şekilde ümidim yok ne yapmalıyım?
Cevapla