Sürekli olarak ağlıyorum yanlız ve mutsuzum. Konforlu bir hayatım yok konteynerda yaşıyoruz Konforlu dediysem normal insanların hayatından bahsediyorum lüks değil yani anormal olarak hayvancılık yapıyoruz maddi açıdan sıkıntımız yok gezmiypruz kıyafet almıyoruz sabah akşam hayvan peşindeyiz. Bir hedefimiz var ev almak onu da alabileceğimize inanmıyorum.
Hadi diyelim aldık 27 yaşında biri olarak hayatım geçiyor ot gibi yaşıyorum. Bende gezmek tozmak evimde sıcacık uyumak istiyorum normal insanlar gibi olmak istiyorum. Bu güne şükür yinede beterin beteri var. Ama çok bunaldım dayanamıyorum
Bunları anlatıyorum çünkü içimi dökmeye ihtiyacım var hayat çok zor gerçekten...
Hadi diyelim aldık 27 yaşında biri olarak hayatım geçiyor ot gibi yaşıyorum. Bende gezmek tozmak evimde sıcacık uyumak istiyorum normal insanlar gibi olmak istiyorum. Bu güne şükür yinede beterin beteri var. Ama çok bunaldım dayanamıyorum
Bunları anlatıyorum çünkü içimi dökmeye ihtiyacım var hayat çok zor gerçekten...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer