Hayatta dair umudum yok ne yapmalıyım?

12. sınıf ögrencisiyim yaş 18 hayatta dair pek umudum yok koskoca okulda sınıfta kimse benimle konuşmuyor herkes bana karşı mesafeli dış görünüş olarak 1.90 boy 78 kilo biriyim gözümde mavi tenefüslerde sınıftan dışarı çıkamıyorum tüm tenefüs sınıftayım insanlar beni kullanıyor gibi hissediyorum benle diyaloga hiç girmiyor okuldakilerde sınıftakilerde sizce neden bunun sebebi nedir dürüst olun okul dışı yüzme kursuna gidiyorum birde ingilizce kursuna 1 senedir gidiyorum c1 seviye ingilizcem var ama hayata dair umudum yok sınıfta biraz kaba davranan 1 2 kişide var bana benim dışlanma sebebim sizce kıskanılmamı yoksa başka birşeymi herşeyi bilemem ben bende bir insanım okulumuzun kaliteside çok düşük tualetlerde sigara içiyorlar hep izmarit var tualetlerde sizce benim dışlanma sebebim ne olabilir?

Hayatta dair umudum yok ne yapmalıyım?
Cevapla