Ben artık yapamıyorum hayatta hiç bir umudum kalmadi ne yapmalıyım?

Merhaba uzun bir suredir bu durumdayım artık yazlar dan nefret ediyorum hergünüm aynı geciyor sadece bir iki arkadaşım var nereyede yarısını kaybettim ve artık dayanamiyorum sırf cinsel yonelimim yuzunden arkadaslarım beni terk etti ilk basta uzuldum tabi ama atlattım bu travmayı sonra bu tekrar etmeye başladı ve bir yerden sonra artık dayanamıyorum tabiki arkadasligim devam edenlerde var ama eskisi kadar samimi degiller herkes eglenirken ben surekli bir savaş içerisindeydim hiç bir zamanda o savaştan çıkamadım çünkü nezaman var olan problemlerimi çözsem yerine yenileri geliyor bu hiç bitmiyor hicbirşeye vakit ayiramiyorum ve artik bu bardagi tasiran son damlaydı 2 aydır ailem dışında kimse ile konuşmadım artık dayanamıyorum çok yalnızım insanlar benim hayattaki hedeflerimi amaçlarımı anlayamıyor sankı ben ayri bir dünyada yalnız yaşıyorum onlar benim dünyamı göremiyorlar aslında bana çok yakınlar ama çok uzakta hissediyorum insanları kendime içdünyama çok uzaklar, son günlerde sadece uyumak istiyorum hicbirsey duşunmeden sadece uyumak, o kadar çok şey üst üste geldiki hangisine dert yanayim bilemiyorum keske ailemle baska bir ulkeye tasinip yeni bir hayat kursam geçmişi silsem herşeyi unutsam farklı birisi olsam mutlu bir hayatım olsa keşke gerçekten dolu dolu mutlu bir hayat yaşasam ama olmuyor o kadar denedim hiç birşey yapamiyorum artık kalpsiz acımasız birisi olmak istiyorum bende insanların caninı yakmak istiyorum baska bir seceneğim kalmadı çok kötü hissediyorum keşke 3 yıl öncesindeki gibi olsa herşey çok mutluydum arkadaşlarımla vakit geçirirdim lisedeydim en azından o sıralar ama hayatım bir anda kabusa dondü şu an kimse birsey anlamiyor olabilir cunku anlatacak okadar sey varki artık boğuluyorum ne yapmaliyim bilmiyorum hayatimda bir donum noktasi olsun istiyorum..
Ben artık yapamıyorum hayatta hiç bir umudum kalmadi ne yapmalıyım?
Cevapla