Detayı okuyun lütfen. Sizce ben yanlış mı yapıyorum?

Ben 35 yaşında eline mesleğini almış bekar bir kadınım. Bir ablam ve üç abim var. Onlar okumadılar. Babam ve annem 70 yaşındalar. Babam ve annem köyde yaşıyorlar. Köyde fındık bahçelerimiz var. Her sene mahsul oluyor ve babam üç abime parasını paylaştırıyor. Küçüklükten beridir hep böyle oldu. Ben araba aldım yardım etmediler ablam ev aldı yardım etmediler. Abilerimin üçüne de yardımları oldu. Bu sene ben de onlarla fındıkta çalıştım. İhtiyacım normalde yok. İstesem gezerdim de. Neyse o önemli değil. Hiçbir sene babamın malından faydalanamdım. Üniversiteyi bile zar zor okudum para vermezdi babam. Bir tane abim vardı o yardım ederdi. Ben bu sene babamdan para istedim vermedi. Evde kavga çıktı. Oğullarına herşeyini veriyorsun beni neden kaale almıyorsun dedim. Kızlara öyle şey yapılmaz dedi. Ben de aşırı sinirlendim. Bağırdım çağırdım. Babamdan tüm mallar abilerimin üstüne kalacak. Bu nasıl aile böyle. Doğuda değiliz Karadeniz’deyiz. Nasıl bir yol istemeliyim yoksa ben cidden yanlış mı yapıyorum. Abimler şu an bana düşmanlar konuşmuyorlar benimle. Anne babamın üstüne gitmemelimiydim.

Detayı okuyun lütfen. Sizce ben yanlış mı yapıyorum?
Cevapla