Sevgilime babam yok dedim üvey babamdan bahsetmedim oğrenince çok tepki gösterdi haklı mı söylemem gerekir miydi?

Söyleme gereği duymadım sevmiyorum kendisini nefret ediyorum
Sevgilimle
Yaklaşık 1 yıllık ilişkimiz var
Güncellemeler
1 yıl
Şehir dışında yaşıyorum ailemle yaşamıyorum
Sevgilime babam yok dedim üvey babamdan bahsetmedim oğrenince çok tepki gösterdi haklı mı söylemem gerekir miydi?
Cevapla