Bir çocuk (5 te olur 15 yaşında da)
Diyelim alt tarafı bir mont beğendim. Ne diye söylenirsin ki?
Söylenmektense alamayacağını söyle,
Böyle ebeveynler hayatımı mahvetti çocukluğumdan beri,
Bir çocuk (5 te olur 15 yaşında da)
Diyelim alt tarafı bir mont beğendim. Ne diye söylenirsin ki?
Söylenmektense alamayacağını söyle,
Böyle ebeveynler hayatımı mahvetti çocukluğumdan beri,
Cevap
2Cevap
Alt tarafı mont dediğin ucuz bi şey değil artık çok pahalı montlar kaç bin liradan başlıyor en dandiği artık montlar
O zaman alamam desinler ama,
Alamam deseler dahamı iyi 2 laf yiyon ama karşılığındada montun oluyo küçükken durumumuz yoktu alamam laflarına maruz kaldım keşke söylenerek alsalardı kıymetini bil aslında sana değil fiyatlara sitemleri bide pahalı bi şeyi başlarına çıkarırsan belki maddi durum o an kötüyse söylenedebilirler bu çok normal prenses gibi mi yetişdin laf yemedin mi hiç. D
Hayat şartları maalesef 👍🏻 çok çok pahalı ise o mont , önce bir düşünüyorlardır..
Hiç te değil emin ol. Kuzenlerim ne markalar kullanıyor,,
Cimri aile bana denk gelmişti,
Size çıkışmış gibi oldum galiba, öyle değil, aileme kızgınım ve kırgınım,
Cimrilerle yaşayan bilir ancak bu durumu
Herkes gelirlerine göre bişeyler alabilirler tabii ki. Yoksa yapabilecekleri bişey yok.. 👍🏻
Tabiki buna katılıyorum. Almayacağını söylesin o zaman. Söylenmesi deli ediyor, anlamıyorlar,
Yok bana çıkışmış gibi olmadın hiç 👍🏻 anlıyorum tabii ki seni de. Evet dürüstçe net şekilde söylemeleri lazım. Ama anneler babalar evlatlarını kırmak istemezler. İyi bir marka Zara filan pahalıdır belki , biriktiriyorlardır , alırlar yani. Kırmazlar seni.. 👍🏻
Montu öyle salladım. Ben 24 yaşındayım.
Sağlık problemlerinden ötürü üniyi bıraktım.
Genel olarak böyle yani,,
İçinden gelmiyorsa almasın istiyorsa da söylenmeseler keşke,
Daha bu sabah babama sitemimi belirttiğimde, kırdıysam özür dilerim dedi...
Ama çok üzülüyorum hayatım bitti,
Üni ' yi bırakmana çok çok üzüldüm şimdi. İşte bunu yapmamalıydın. Çok geçmiş olsun 🙏. Devam etme şansın hiç yok mu? Baban zaten uğraşıyordur merak etme isteklerini almak için. 👍🏻 evlat çok çok önemli çünkü, herkes mutlu etmek ister..
4 yıllık bölümü son yılımda bıraktım. 2 yıllık mezunum sigortacılık,
Çok teşekkür ederim alerjik astım hastasıyım. Korona döneminde sorunlar yaşandı işte,,
Büyük geçmiş olsun 👍🏻🙏. 4 yıllık bölüme devam et bitirmelisin onu. Emeğine çok yazık olur. Zamanın çok değerli çünkü. Elinde diploman bulunsun. Dışarıdan gir sınavlara, eğer kabul ediyorlarsa..
Artık mezunum, çok teşekkür ederim,
Sağlığın kıymetini bilmek çok önemli,,
Rica ederim, ne demek. 👍🏻🌷 geçmiş olsun tekrar. Allah daha kötüsünden saklasın, yatağa bağlı insanlar da var.. 👍🏻
sen yapmazsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, seni ne kadar iyi anlıyorum. Bu konular gerçekten insanın kalbini sıkıştırtıyor. Ebeveynler bazen farkında olmadan davranışlarıyla bizim için zorlayıcı izler bırakabiliyorlar. Söylenmek ya da sürekli negatif bir tutum almak, özellikle bir çocuğun duygusal dünyasında büyük yaralar açabilir. 🙁
Ama şöyle de bir gerçek var ki, yetişkinlik hayatının zorlukları, maddi sıkıntılar veya kendi yaşadıkları stresler onları bazen böyle davranmaya yönlendirebiliyor. Bu, onların her zaman kötü niyetli oldukları anlamına gelmez ama senin haklı öfkeni yok da saymaz. Çünkü çocukların duygusal ihtiyaçları, değer görme ve sevgi hissetme ihtiyacı o kadar büyük ki, küçük bir yanlış bile çok etkileyici olabilir. 🌸
Kendi çocuklarında belki bu tarz şeyleri daha dikkatlice ele alırsın. Ebeveynlerinden hissetmediğin anlayışı, kendi çocuklarına vererek bu döngüyü kırabilirsin. ❤️ Biliyorum ki sen güçlü birisin ve bu yolu seçmek senin elinde! Canını sıkma, sen iyi olacaksın. 🌟