Arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum. Bana yardımcı olur musunuz fikirlerinizle?

Benim eşim öğretmen. Sömestr olduğu için memlekete gitti. Ben çalışıyorum gidemedim. Benim ailemin evi ile eşimin ailesinin evi arası araba ile 15 dk mesafede. Eşim gidelim 10 gün oldu. Benim ailemin evine 1 kere geldi. O da annesi ve babası ile. 3 yıldır evliyiz daha eşim benim ailemin evine ben yokken 1 kez yalnız gitmedi. Ben istiyorum ki gitsin 2-3 saat otursun 1 öğün yemek yesin beraber. Vakit geçirsin. Ama bu o düşüncelerde değil. Ailem de tek gelinleri olduğu için gelinlerinin üzerine çok düşüyorlar. Bana söylemiyorlar ama eşimin onlara karşı tutumu yüzünden onlar da çok üzülüyorlar. Hissediyorum. Sizce eşimin yaptığı normal mi?

Arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum. Bana yardımcı olur musunuz fikirlerinizle?
Cevapla