Arkadaşlar bi yardımcı olabilir misiniz fikir olarak?

Askeri personelim bu ayki ödemeleri yapmazsam mesleğinden olacam Nesine iddaa vss 50 bin para kaybettim elden borçlarım kartlarım kredim falan son raddede çok pişmanım bıraktım tövbe ettim ama bu maaşta ödemeleri yapmazsam hacizlik olacam Allah kimseyi düşürmesin düsmanima bile bu illet uyuşturucudan kötü beni sakın yanlış anlamayın kimseden bi beklentim isteğim yok sadece nasıl para bulabilirim bi öneriniz var mı yapılandırma falan demeyin geriden ödüyorum zaten yapılandırılmış borçlar.
Arkadaşlar bi yardımcı olabilir misiniz fikir olarak?
Cevapla