Arkadaşlar fikri olan herkesten yardım lütfen?

Eşimle ayrılıyoruz diye benden habersız evi boşaltmış kalacak gidecek yer yok hatta paramda bunlar dün oldu. Elimde iPhone 6var satayım dedim kutu fatura olmayınca almadılar. Şu an İzmirdeyim ne yapabilirim nereye gidebilirim sadece otobüs kartımda 17 lira falan var nakit hiç yok mantıklı akıl verin lütfen. Kadın sığınma falan nasıl olur şu an için?

Arkadaşlar fikri olan herkesten yardım lütfen?
Cevapla