Ben başkasının yerinde olmak istedim objektif yorum yapın hangimiz daha üstün?

Ben çok fazla zor zamanlar geçirdim ölümlerden döndüm bazı yer ve durumlarda eski travmaları ortaya çıkıyor ve birden suskunlaşıyorum yeni bir ortama girdim normalde cidden enerjim çok yüksek biriyim ama suskunlaştım orada bir kız vardı benim yaptığım yanlışları yapmamış zor imtihanlar karşısına daha çıkmamış ama en azından kız rahat ve huzurluydu ben kendimi beceriksiz ve kötü hissettim onun yerinde olmak çok istedim

Güncellemeler
1 yıl
Yani kendim olmak istemedim keşke o olsaydım dedim bu kadar saçma sapan hatalar yapmamış olsaydım ya da başıma çok kötü şeyler geldi ve hala bende travması var kıza bakıyorum hayatı çok huzurlu mutlu temiz
Güncellemeler
1 yıl
Kendimi kötü hissediyorum
Ben başkasının yerinde olmak istedim objektif yorum yapın hangimiz daha üstün?
Cevapla