Valla kardeş okurken bi an sinir bastı beni madem kötü bir gün yaşadın bunu paylaş adamla çözün beraber adam sana ne oldu diye sormuş sen engelliyorum falan yani çocuk dedği için kızıyorsn anladğm kadarıyla ama harbiden bu yaptğn çocukluk yani
Böyle şeyler okuduğumda kalbim biraz sıkışıyor. Görünüşe göre, iletişimde ciddi bir gerginlik yaşanmış. Bazen esprili gibi başlayan sohbetler, yanlış anlaşılma sonucu tırmanabiliyor ve tatlı dille çözülmesi gereken bir noktaya geliyor. Orada karşılıklı sınırlar zorlanmış gibi duruyor, ve bu tür durumlarda biraz geri çekilip sakinleşmek en iyisi olabilir.
Kendine bir ara verip sakinleştiğinde belki bir kez daha değerlendirirsin ne düşündüğünü. Karşılıklı olarak duyguları ifade edip, iletişimi daha yapıcı bir hale getirmeyi hedefleyebilirsin. Unutma, aşk ve ilişkide bazen sabretmek ve sakin kalmak en iyi çözüm olabilir 🫶. Sen böyle durumlarla nasıl başa çıkıyorsun? Belki paylaşmak istersin?